Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Email marketing az egészségügyben: Ezért használd

2021/03/22 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Így írj hatékonyabb egészségügyi marketing emaileket

Az email az egészségügyi marketing egyik legritkábban használt eszköze. Ez többek között azért is meglepő, mert néhány jó kampány a befektetett összegek...
Így változtatta meg örökre a COVID-19 az online vásárlást

2021/03/20 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Így változtatta meg örökre a COVID-19 a vásárlást

Bármilyen meglepő is, sokan nyertek a COVID válságon. Mutatjuk ki, és hogyan, és azt is, Te hogy tartozhatsz közéjük! 
Tartalom hossza és a SEO

2021/03/17 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Hivatalos: A tartalom hossza nem rangsorolási szempont a Google szemében

John Mueller, a Google egyik munkatársa (és gyakori „szóvivője”) megválaszolta  azt a kérdést, ami gyakorlatilag egyidős a SEO-val: Érdekli-e a Google-t a rangsoroláskor, hogy...
Egészségügyi tartalommarketing a koronavírus idejére: Tippek vállalkozásod fellendítésére

2021/03/15 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Tippek a hatékony egészségügyi tartalommarketinghez a koronavírus idejére

Ma már számos segítséget találhatunk az interneten, ha egészségünkről van szó. Hogyan fordíthatod hasznodra ezt vállalkozásoddal? Hogyan szerezz pácienst ezáltal?...
ekereskedelmi tipp

2021/03/10 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

3 létfontosságú tipp e-kereskedelmi webhelyeknek

Habár elvárás, manapság messze nem elég, hogy egy webhely jól nézzen ki. Sőt, ha nem célközönséged igényei alapján készíted el, akkor nem is igazán...
Az egészségügyi marketing változásai 2020-ban

2021/02/22 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

6 dolog, ami 2020-ban megváltozott az egészségügyi marketingben

Vitathatatlan, hogy a koronavírus 2020-ban egyetlen másik iparágra sem volt akkora hatással, mint az egészségügyre. Ez persze az egészségügyi marketingesek számára is komoly...
Egészségügyi email marketing: Hogyan csináld jól? Mutatjuk!

2021/02/15 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Hogyan állíts össze egy profi email listát egészségügyi márkád számára 7 lépésben

Az email korunk egyik legelterjedtebb kommunikációs formája, mégis meglepően kevesen alkalmazzák az egészségügyi marketingben. Hogy miért? Mert a legtöbb márka egyszerűen nem...
Fogorvosi brandépítés: Így csináld jól

2021/02/01 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Így építsd ki személyes brandedet fogorvosként

Számos fogorvos nem csupán egy klinika részeként, hanem önálló, személyes márkaként (személyes brandként, ha úgy tetszik) praktizál. Ennek következtében...
Online marketing

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!