Marketing-trendek 2017 - Bemutatjuk az újdonságokat!

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Marketing-trendek 2017-ben

Lukács Kornélia - marketing asszisztens

Vészesen közeledik az év vége, vagyis szorgosan azon kell már munkálkodnunk, hogy a 2017 első felének marketingstratégiáját alaposan kidolgozzuk az általunk képviselt cégeknél. Azonban ahhoz, hogy ezt kellő hatékonysággal tegyük meg kicsit a jövőbe is kell tekintenünk, és a piac aktuális alakulása alapján megjósolnunk, hogy melyek lesznek azok a trendek, melyek megfelelő használatával a piaci befolyásunkat jelentősen növelhetjük. Cikkünkben összegyűjtöttünk négy olyan területet, melyekhez a megfelelő stratégiát már most elkezdhetjük kidolgozni.

Bemutatjuk 2017 marketing újdonságait!

 

Marketing-trendek 2017 – #1 Élő streamek

 

Egyre nagyobb hatással jelennek meg a Live-videók a különféle közösségi médiás felületeken, a szemfüles marketingesek pedig könnyedén kihasználhatják a feedben automatikusan elinduló tartalmak információ-átadási képességeit. A videók térhódítását pedig nem nehéz előrevetíteni, hisz a 2015-ös Periscope és Meerkat appok népszerűsége után idén a Facebook is globálisan elérhetővé tette az élő bejelentkezési funkcióit, és már több egyéb szolgáltatásban is találkozhatunk ezen lehetőséggel. Marketinges szempontból pedig számtalan felhasználási területét választhatjuk az élő videóknak, melyekkel brandünkhöz sokkal közelebb hozhatjuk a követőinket. Amivel még videós téren megéri majd foglalkozni a Live mellett az a 360-as videók készítése, mely azonban kicsit megdobja a marketing költségeit.

 

Marketing-trendek 2017 – #2 "Vásárlás" gomb a közösségi felületeken  

 

Ma már egyre szélesebb körben elterjednek az instant vásárlási lehetőséget kínáló gombok a különféle online közösségi terekben. A Facebook, a Pinterest, a Twitter, vagy a YouTube felületén pedig már jó ideje jelen vannak ezek az apró gombocskák, azonban jelenleg még csak meglehetősen kevesen használják ki a bennük rejlő hatalmas potenciált. Azonban ez a trend a jövő évben könnyedén megváltozhat, hisz a gombok egyre gyakoribb feltűnése és folyamatos jelenléte arra ösztönzi majd a felhasználókat, hogy használják is az adott funkciókat. Éppen ezért érdemes lehet foglalkozni ezekkel az e-kereskedelmi eszközökkel, hisz brandünk rengeteget profitál, amint a felhasználók rájönnek, mennyivel könnyebb ily módon a vásárlás.

 

Marketing-trendek 2017 – #3 Még inkább személyre szabott tartalmak

 

Ezen trend további növekedésének megjövendöléséhez sincs szükségünk Nostredamus látnoki képességeire, hisz szinte minden felület arra törekszik, hogy a lehető leginkább személyes kialakítást kínáljon a felhasználóknak. Azonban a személyre szabott tartalmak előállításához meg kell találnunk a megfelelő közönséget, hisz amennyiben a piac teljes egészét kívánjuk elérni egy-egy hirdetésünkkel a hatékonyságunk jelentősen csökken majd. Éppen ezért szükséges, hogy a felhasználói bázisunkról minél több információval rendelkezzünk, hisz ez nagyban növeli a kampányaink sikerességét.

 

Marketing-trendek 2017 – #4 Mobil-központú gondolkodás

 

A 2015-ös mobilos robbanást követően az idei évben már szinte elengedhetetlennek számítottak a mobilra optimalizált felületek és applikációk, jövőre pedig még nagyobb területet fedhetnek majd le az okostelefonos felhasználók. Éppen ezért minden esetben figyeljünk oda, hogy a legyártott tartalmunk mobilbarát verzióban is megjelenjen, és a különféle kijelző méretekhez is megfelelően igazodjon.

 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!