Fontos változásra kell figyelnie minden hirdetőnek: 2025. október 1-jétől új uniós szabályok lépnek életbe a politikai tartalmú hirdetések kezelésére. A Google Ads felhasználóinak mostantól nyilatkozniuk kell arról, hogy futtatnak-e politikai jellegű kamp...
10 tipp jobb marketing szöveg íráshoz
Az értékesítés központú weboldal
Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1.3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Kérd ajánlatunkat ide kattintva!
A jó marketing szövegek titka
- A hirdetők minden esetben azon fáradoznak, hogy szerezhetnek vevőt maguknak. Az interneten a fő szempont viszont az, hogyan tartsák meg látogatóikat. Az online marketing szövegírás más alapokon nyugszik tehát, mint az offline. Ne alkalmazd tehát azokat a módszereket, amiket a teleshopban látsz, ez itt az internet!
- Általában 10 másodperced van meggyőzni a látogatóidat, hogy miért is látogassák meg weboldalad. A Microsoft egy kutatásából derül ki, hogy az oldalon eltöltött első tíz másodperc dönt el mindent. Minden oldalon legyen egy olyan szöveg, ami kihasználja ezt a 10 másodpercet és megfogja a látogatót. MINDEN OLDALON! Az emberek nagy többsége nem a főoldaladra érkezik be!
- Minden oldallátogatás legnagyobb számú interakciója az olvasás, azonban egyre többen akarnak egyre kevesebbet olvasni a weboldalakon. Légy tehát tömör és érthető.
- Meríts ötletet a tartalommarketingből és minél tömörebben próbálj meg információt közölni. A látogatók mindig valamilyen céllal érkeznek és nem szeretnek irreleváns információkon fennakadni.
- A jó szövegírás olyan, mint egy beszélgetés. Gondolj arra, hogy az olvasóid feltesznek egy kérdést, és amikor tartalmaidat írod, azokban próbálj meg erre a kérdésre válaszolni. Használj rövid mondatokat, és viselkedj emberként, ne cégként, ezáltal sokkal személyesebb hatást érsz el, ami közelebb áll az emberekhez.
- A látogatók azért érkeznek egy weboldalra, hogy megtudjanak egy bizonyos információt, választ kapjanak kérdéseikre. Gondold végig saját weboldal látogatási szokásaidat és írj olyan tartalmakat, amelyeket te is szívesen olvasnál.
- Az interneten egyszerre lehetsz informális és professzionális. Egy informális szöveg sem jelenti azt, hogy lebutítanád mondanivalódat, inkább egy olyan szöveg, amit könnyen megért bárki.
- Webes tartalmak írásakor használj egyszerű szavakat, aktív igéket és jelentőségteljes mellékneveket.
- Szövegírásnál mindig törekedj az egyszerűségre. Gondolj rá, hogy az oldalt elfoglalt, türelmetlen vagy éppen idős emberek olvassák, akiknek az egyszerűbb szövegek könnyebben emészthetők.
- Ha a látogatók nehezen találják meg a tartalmakat, információkat, amiért oldaladra érkeztek, nem sokat fognak időzni rajta, ezért érdemes könnyen áttekinthetővé tenned azt.