Online marketing stratégia megalkotása és a különböző marketing stratégiák vizsgálata, keresőoptimalizálás, PPC kampányok, Közösségi média marketing.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Marketing stratégia

Több páciens fogorvosoknak

2020/01/30 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Hogyan szerezz több pácienst fogorvosként

A fogorvosi szakma veteránjainak nincs könnyű dolga manapság. Ahogy új, fiatal versenytársak indítják el praxisaikat, úgy a környékbéli páciensek is egyre több...
Mi az a KLT, és hogyan szerezz vele több ügyfelet?

2019/12/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi az a KLT, és hogyan szerezz vele több ügyfelet?

A marketingben az ügyfélszerzés, a konverzió az alapvető cél. Ahhoz, hogy tudd, mi kell ehhez, meg kell értened a következő folyamatot. Ez pedig a KLT.  
 Online marketing felnőttbarát szállodáknak: Hogyan csináld jól

2019/11/18 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Online marketing felnőttbarát szállodáknak: Hogyan csináld jól

Mi kell ahhoz, hogy egy felnőttbarát hotel kiemelkedjen konkurenciái közül? Hogyan marketingelheted költséghatékonyan szállodádat? Gyakorlati útmutató!
Vásárlói döntések

2019/10/10 - Máté Beatrix

Így befolyásolja érzelmi állapotunk a vásárlási döntéseinket

Marketingesként elengedhetetlen, hogy ismerjük, vagy legalább tanulmányozzunk a célcsoportunk döntéshozatali folyamatait. Számos kutatás bebizonyította hogy az érzelmek...
Hogyan lesz több ajánlatkérésem, megrendelésem honlapomról? Segítünk!

2019/10/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan lesz több ajánlatkérésem, megrendelésem honlapomról? Segítünk!

Minap beszélgettem egy idősebb üzletemberrel edzés után az öltözőben. Azt mondta, nincs értelme költeni a webáruházára, mivel semmi pénzt nem hoz neki. Gyorsan...
Az árengedmények pszichológiája

2019/10/03 - Máté Beatrix

Az árengedmény önmagában nem hoz több vásárlót. Mutatjuk, hogyan alkalmazd helyesen!

Ha jól alkalmazod az árengedményeket, akkor jelentősen fellendítheted eladásaidat. Munkánk során sokszor megtapasztaltuk, hogy az “akciózás” sikerét számos...
 12 zseniális egészségügyi marketingtipp 2020-ra

2019/09/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

12 zseniális egészségügyi marketingtipp 2020-ra

Milyen módszerekkel juthat egy egészségügyi intézmény, magánorvos, klinika, új páciensekhet, ügyfelekhez? Egy szuper hatékony marketing rendszer példákkal. 
10 közösségi média marketing tipp szállodáknak

2019/09/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

10 közösségi média marketing tipp szállodáknak

Manapság egyetlen vállalat sem becsülheti alá a közösségi média marketing hatalmát. Az emberek zöme a közösségi platformokon értesül a legújabb hírekről,...
Marketing stratégia

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!