Miért nem működik a koldulás a közösségi média marketingben?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Miért nem működik a koldulás a közösségi média marketingben?

Miért nem működik a koldulás a közösségi média marketingben?


2011/09/07

Egyetlen marketing kampány részei sem lehetnek a cégükért könyörgő emberek, de van valami a közösségi média marketingben ami úgy tűnik mégis a legrosszabbat hozza ki néhány emberből. Talán a nyomás fokozottabb, mert gyorsabb eredményeket várnak. Talán néhány vállalkozó kiszolgáltatva érzi magát néhány követőjének és maroknyi rajongójának, hiszen az ő segítségükkel fizetheti ki majd következő számláját. Bárhogy is legyen, soha ne könyörögjünk egyetlen közösségi csatornán még akkor sem ha úgy gondoljuk képesek vagyunk szándékainkat elrejteni.

közösségi média marketing

 

A könyörgés – gyanús

 
Mindannyian tudjuk milyen egy kolduló, ássunk mélyebbre és tudjuk meg, miért nem működik a dolog. Az első számú oka, elriasztja az ügyfelet. Gyanakodni fognak, távolodnak, és nem fogja érdekelni őket mit árul. A leendő ügyfél úgy fogja gondolni hogy lennie kell egy oknak, amiért a többi fogyasztó sem vásárol tőled és ezért nem veszik a fáradságot sem, hogy megismerjenek és esélyt adjanak.
 

A versenytársakhoz hajtod a vásárlókkal

 
Lehet, hogy felkeltetted a vásárlók érdeklődését, de abban a pillanatban tovább állnak ha koldulni kezdesz. Aztán a versenytársaidhoz fognak vándorolni, akik ezért nagyon hálásak lesznek neked.  Borzasztó lehet, hogy időt és energiát fektetsz a közösség tájékoztatásába de mégis a versenytársak csapnak le a potenciális vásárlókra.
 

Nem vezet újabb üzlethez

 
Lehet, hogy néhányan üzletet kötnek veled, de ezek a vásárlók nem fognak visszatérni újabb együttműködés reményében. Ha a vásárlók téged találnak meg először lehet csak kétségbeesésükben vásárolnak tőled.  Ez lehet a stratégiád eredménye és rövid távon működik is, de ez nem fogja életben tartani üzleted. Hosszú távon üzleted bevégeztetett.
 
Különböző módjai vannak a közösségi média marketing alkalmazásának, de ez mind időbe és pénzbe kerül. Használjon a közösségi marketingen kívül más eszközöket is értékesítésének növelésére addig, míg hitelességét és hírnevét megalapozza, és kiépíti a különböző közösségi média csatornákat.  
Pihengetünk?
SMM

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2020.01.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
575 606
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Értékesítési levél és értékesítési oldal

Az értékesítési levél általában az online...

Guru

A guru szó egy régi indiai nyelvből, a szanszkritból származik. A hindu...

Közösségi média

Az online média olyan formája, ahová a tartalmak első sorban...

Hamis pozitív

Mi is az a hamis pozitív?    A hamis pozitív az amikor egy email rendszer tévesen...

Vállalkozó

Egy olyan személy, aki egy számára új, vagy nem teljesen ismert...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.