notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ha weboldal van egy saját honlapunk, mindenképp nagy látogatottságú oldal működtetése a célunk, hiszen minél többen látogatnak el hozzánk, annál több potenciális embernek tudjuk bemutatni termékünket, szolgáltatásunkat. Ennek eléréshez nem elég csupán egy

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Sok látogatót szeretnél honlapodra? Tanulj meg keresőoptimalizálni! Most megmondjuk, hogyan!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Sok látogatót szeretnél honlapodra? Tanulj meg keresőoptimalizálni! Most megmondjuk, hogyan!


2013/03/07
Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Forrás: matebalazs.hu

 

Ha van egy saját honlapunk, mindenképp nagy látogatottságú oldal működtetése a célunk, hiszen minél többen látogatnak el hozzánk, annál több potenciális embernek tudjuk bemutatni termékünket, szolgáltatásunkat. Ennek eléréshez nem elég csupán egy jó dizájn, hanem meg kell értenünk a SEO, vagyis a keresőoptimalizálás fontosságát, hogy oldalunk a keresési listák elején szerepeljen, hiszen egy jól működő Facebook oldal mellett a legtöbb látogató a Google keresésekből érkezhet oldalunkra. Honlapunk optimalizálása érdekében mi is megtanulhatjuk a SEO módszereket, de szakembert is megbízhatunk vele. De melyik lehetőséget válasszuk? Egy kicsit mindkettőt.
Ha weboldal van egy saját honlapunk, mindenképp nagy látogatottságú oldal működtetése a célunk, hiszen minél többen látogatnak el hozzánk, annál több potenciális embernek tudjuk bemutatni termékünket, szolgáltatásunkat. Ennek eléréshez nem elég csupán egy

 

Hogyan lássunk neki a keresőoptimalizálásnak

Amennyiben egy céget vezetünk, biztosan tudhatjuk, hogy az összes, a vezetéshez szükséges készség elsajátítására szinte sosem lesz elég időnk. A keresőoptimalizálás azonban olyan dolog, amit megéri megtanulni, hiszen hosszútávon kifizetődő lehet tapasztalatunk ezen a téren. Egy SEO szakember keresésével kezdjük a dolgot, aki nem csak oldalunk keresőoptimalizálását végzi, de akár nekünk, vagy egy alkalmazottunknak is megtanítja az alapvető keresőoptimalizálási technikákat.

 

 

Ha szeretnéd megtanulni a keresőoptimaliálás rejtelmeit gyere el honlap üzemeltetési tanfolyamunkra, ahol ezt is elmondjuk! Részletekért kattints ide!

 
 

A keresőoptimalizálás megtanulása

Pihengetünk?
Csökkenti a költségeket, ha nem az egész folyamatot bízzuk szakemberre, és a folyamat közben tanulunk is, amellyel egyre kevesebb szükségünk lesz a külső segítségre. Az alapok megtanulása mellett a keresőoptimalizálásban jártas szakember segít az oldalunkkal kapcsolatos adatok ellenőrzésében, azok megértésében. Segítségével megtudhatjuk, hogy oldalunk alapvetően mennyire optimalizált, az optimalizálás közben és után ez mennyiben változik. Ezek mellett segítséget kaphatunk, hogy mely oldalakat mely kulcsszavakra tudjuk optimalizálni, amely majd segít elérni oldalunkon a kívánt megfelelő forgalmat.
Kérjük meg a szakembert, hogy írjon nekünk útmutatót először egy konkrét oldal optimalizálásához. Miközben az útmutató segítségével alakítjuk oldalunkat, rengeteget tanulhatunk. Ezek után minél több, konkrét oldalra szabott tanácsot kérjünk, melyekkel rövid időn belül magunk is átlátjuk, és segédlet nélkül is hatásosan tudunk majd keresőkre optimalizálni.
 

Az off-page keresőoptimalizálás fontossága

Fontos ezen kívül tanácsot kérnünk az úgynevezett off-page keresőoptimalizálás miatt is. Az off-page SEO folyamatban a cél az, hogy az interneten minél több oldal linkje mutasson ránk, mivel a Google a külső linkek mennyisége alapján határozza meg egy oldal fontosságát. Ennek több lehetséges módszere is van, mint a linkcsere, linkek vásárlása, linkünk blogokon és fórumokon való közzététele, stb. Ez a folyamat a legvégső lépés, azonban az egyik legfontosabb is, így ismerete mindenképp szükséges. Az általunk megbízott szakember is elvégezheti, azonban ajánlott tanácsokat és útmutatást kérni tőle, hogy a későbbiekben mi is el tudjuk végezni ezt a munkát is.
Nem mindenki szereti megosztani szakmai tudását másokkal, ezért keressünk olyat, akitől tanulhatunk. Eleinte bízzuk rá a dolgokat, de kérdezzünk is tőle, és ismerjük meg a keresőoptimalizálás legalapvetőbb lépéseit. Amint egyre jobban átlátjuk a dolgokat, elég, ha csak havonta, keressük fel tanácsadónkat az eddigi eredmények értékelésével és a jövőbeli teendőkkel kapcsolatban. Ezzel egyre önállóbbak leszünk, valamint kevesebb pénzünkbe is kerül, mintha teljesen másra bíznánk a munkát.
 
Hatékony honlapüzemeltetés SEO, keresőoptimalizálás

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
517 052
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Állítás

Az állítás egy értékesítési email azon része, amelyben egyfajta ígéretet teszel a...

Taguchi tesztelés

A Taguchi tesztelés a japán mérnök és statisztikus, Genichi Taguchi...

Email szponzorálás

Mi is az email szponzorálás?   Az Email szponzorálás az, amikor egy hirdető fél...

Doorway Page

Doorway Page jelentése   Egy olyan oldal, amit úgy alakítottak ki,...

BOFU

Mi az a BOFU? A BOFU az angol „Bottom of the Funnel”, azaz „a...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.