notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Mentsd meg karácsonyi marketingedet ezekkel az utolsó pillanatban bevethető trükkökkel

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Mentsd meg karácsonyi marketingedet ezekkel az utolsó pillanatban bevethető trükkökkel!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Mentsd meg karácsonyi marketingedet ezekkel az utolsó pillanatban bevethető trükkökkel!


2018/11/03
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Karácsonyi marketing az utolsó pillanatban? Nem lehetetlen már csodát tenni? Vajon mit tudsz még tenni, most, amikor már mindenki az áruházakat böngészi? Mutatjuk! 
 

Karácsonyi marketing az utolsó pillanatban? Nem lehetetlen, hogy még csodát teszel? De vajon mit tudsz még tenni, most, amikor már mindenki az áruházakat böngészi? Mutatjuk!

Közelednek az ünnepek, neked pedig ismét sikerült mindent az utolsó pillanatra hagynod. Egy jó karácsonyi marketingstratégia megalapozása jóval több időt vesz igénybe, de ha csak most eszméltél rá, hogy nyakunkon a december, akkor se ess pánikba. Most már csak tűzoltás jellegű ötleteket tudunk adni, kivéve egyet: Keress meg minket MOST, és készüljünk fel a jövő karácsonyi szezonra egy jól kidogozott online marketing stratégiával! Ha nem akarsz sokat fizetni a Google Ads (AdWords) hirdetésekért, vagy ha aggódsz amiatt, hogy az egyre terjedő hirdetésblokkolók minden erőfeszítésedet semmissé teszik, akkor ideje egy valóban keresőoptimalizált weboldalt készíttetned. Ezt most kell elkezdened, mert bár hosszú távon hoz sikert majd neked, mire beállítjuk az sok időt vesz igénybe! Idő kell ahhoz is, hogy langyos Facebook oldaladból pénztermelő eszközt varázsoljunk. Tudom, hogy most az idei szezonnal vagy elfoglalva, de egy valamire biztosan ráérsz. Töltsd ki az alábbi ajánlatkérő lapot, megkeresünk, és amikor már ráérsz ezzel foglalkozni, létrehozzuk neked a pénztermelő online marketing gépezetet. 

 

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


 

Oké, tudom, most is akarsz még valamit tenni, hogy jobb legyen az idei karácsonyi szezonod. Még ha nincs is kéznél egy részletesen kidolgozott év végi stratégia, (amit már egy évvel ezelőtt el kellett volna kezdeni összeállítani), akkor sincs minden veszve. A következőkben megosztunk néhány utolsó percben bevethető trükköt, amelyekkel felkészültebben várhatod az idei ünnepeket!

 

Legyen ünnepi ajánlatod

Az első lépés kitalálni, hogy milyen ajánlatot kínálsz majd fel. Ez akkor is működik, ha valamilyen webáruházat működtetsz, feliratkozás-alapú árképzést használsz, vagy egy ügynökséged van, ami havi rendszerességgel számláz ügyfeleinek.

 

Számtalan kedvezményes ajánlatot kínálhatsz fel az ünnepek alatt, például:

  • „Mutass be valakinek, aki szerinted érdeklődne szolgáltatásaink iránt, és a következő számládat 10% kedvezménnyel állítjuk ki.”
  • „Ajánlj minket egy ismerősödnek, ha vásárol nálunk, a következő rendelésedet ingyenesen szállítjuk ki neked.”
  • „Használd az alábbi kuponkódot egy 15%-os kedvezmény beváltására.”

 

A különböző részletek természetesen cégeden múlnak. Ingyenes szolgáltatások, ajándékok, kedvezményes árajánlatok, stb. Egy rossz ajánlatot lehetetlen sikeresen marketingezni – legyen egy jó alapod, és mindent erre építs!

 

Készíts adventi naptárat

Pihengetünk?

Az adventi naptár koncepcióját senkinek nem kell bemutatni, de hogyan használhatod ezt marketingcélokra?

 

Először is gyűjts össze annyi terméket, hogy december első napjától karácsonyig kitartsanak (tehát 25-26 termék, vagy akár 31 is lehet, az egész hónapra). Ez után minden nap küldj ki egy emailt feliratkozóidnak, amiben csupán egy rövid leírás van az adott nap termékéről, illetve egy kód, amivel azt a terméket kedvezményes áron vásárolhatják meg – de csak az adott napon!

 

Jó, de nincs mindenkinek webáruháza, velük mi lesz? Nos, bemutathatod szolgáltatásaid legfontosabb jellegzetességeit, vagy fókuszálhatsz egyéb dolgokra is, amelyek érdekelhetnék ügyfeleidet. Egy másik lehetőség minden nap egy tippet/trükköt megosztani a feliratkozókkal, vagy egy rövid esettanulmányt, ami azt bizonyítja, hogy miért érdemes a te cégedet választani.

 

Mozgósítsd minden csatornádat

Remélhetőleg eddig is több csatornán terjesztetted marketingüzenetedet, mert így az utolsó pillanatban különösen fontos, hogy a lehető legtöbb emberhez jusson el ajánlatod a lehető legkevesebb idő alatt.

 

Vesd be tehát minden eddig használt csatornádat az emailtől kezdve a közösségi médiáig. Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Pinterest – ha aktív vagy ezeken, akkor számolj be ottani közönségednek ajánlatodról.

 

Csábítsd üzletedbe az internetezőket

Ha azt szeretnéd, hogy üzleted forgalma is stabil maradjon az ünnepek körül, akkor valahogy rá kell venned az internetezőket online marketinged során, hogy személyesen is látogassanak el hozzád.

 

Ezt többféle ösztönző célú ajánlattal oldhatod meg, például felkínálhatsz online megvásárolható kuponokat 1000 forintért, amelyeket aztán az üzletben személyesen vásárolhatnak le 2000 forint értékben (természetesen ezek csak példaértékek).

 

Persze ez itt-ott némi veszteséggel járhat, de garantáltan több embert vonz majd üzletedbe, akik előszeretettel nézegetik majd kínálatodat, és könnyen lehet, hogy nagyobb értékben is vásárolnak, mint tervezték.

 

Küldj karácsonyi képeslapokat

Nem, nem emaileket. Rendes, hagyományos, postai úton kiküldött, kézzel aláírt képeslapokat. Persze ez több száz vagy több ezer ügyfél esetén nem a legpraktikusabb megoldás, de nem is muszáj mindenkit megcélozni ezzel – ellenőrizd, hogy mely ügyfelek vásárolnak nálad rendszeresen, és kiknek köszönheted a profitod nagyobb részét. Válaszd ki őket, és mehetnek a levelek!

 

Ez a módszer B2B cégeknél is működik, hiszen ilyenkor lényegesen kevesebb ügyfélről van szó, és az üzenetek is sokkal személyre szabhatóbbak.

 

Ha nem csak kedvessé, de hasznossá is szeretnéd tenni ezt a gesztust, akkor mellékelj egy külön névre szóló kupont is az üzenethez, amelyet ügyfeleid bármikor beválthatnak üzletedben, vagy webáruházadban.
 

Marketing stratégia

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
507 595
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Helyi cégek listái

A legtöbb nagyobb keresőszolgáltató rendelkezik egy helyi cégeket tartalmazó listával. Ezek a...

Yandex

Mi az a Yandex?   A Yandex a világ leggyorsabb ütemben növekedő...

Szűrőbuborék

A „filter bubble” (filter/szűrőbuborék) egy olyan intellektuális...

Google-bomba

A Google-bomba a Google algoritmusának egyik sebezhetőségére utal, amely lehetővé tette a...

Univerzális keresés

Több találattípus (képek, videók, helyi keresési...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.