Írott tartalom és tartalommarketing: miért fontosak az írott tartalmak, blogbejegyzések?

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Az írott tartalmak szerepe a marketingben

Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Ha meg szeretnéd erősíteni márkád SEO-ját, illetve több érdeklődőt, ügyfelet szeretnél bevonzani, akkor az írott tartalmak marketingstratégiád nélkülözhetetlen elemei lesznek.

írott tartalom marketing

A vásárlók már hosszú évekkel ezelőtt elkezdtek elfordulni a hagyományos reklámoktól, és ma már csak a digitális közegben lehet igazán hatékonyan megcélozni őket. Egy ilyen világban az online, írott tartalmak fontosabbakká váltak a marketingben, mint valaha – fedezzük fel, hogy egész pontosan miért!

 

Miért olyan fontosak az írott tartalmak a marketingben?

A tartalmak rengeteget változtak, fejlődtek a nyomtatott reklámok kora óta. Az internet, a digitális marketing és a SEO megjelenésével az online tartalmak a márkák népszerűsítésének leghatékonyabb eszközeivé váltak. Ha szeretnél erős, értékes kapcsolatokat kialakítani ügyfeleiddel, akkor jó minőségben és rendszeresen kell írott tartalmakat biztosítanod nekik.

 

A tartalmak mindemellett fellendítik a célközönség aktivitását, illetve segítenek megtartani a közönség tagjait. Ha sikerül arra ösztönöznöd célközönségedet, hogy vegyék ki a részüket a márka életéből, illetve ha hasznos információkat kínálsz nekik, akkor biztos lehetsz benne, hogy a későbbiekben újra és újra visszatérnek majd.

 

Mi kell a minőségi, hatékony tartalmak megírásához?

Az igazán jó írott tartalmak tisztán megfogalmazottak, érzelmileg magukkal ragadóak és a SEO alapvető szempontjainak (kulcsszavak használata) is megfelelnek. Mindemellett passzolnak márkád személyiségéhez, hasznos információkat kínálnak ügyfeleidnek kínálatodról, illetve teret engednek a közönség aktivitásának is.

 

A fő cél persze olyan tartalmakat írni, amiket az emberek el is olvasnának. Fontos persze, hogy ezek a tartalmak egy adott rendszerességgel érkezzenek. Beszélhetünk heti három, heti egy, vagy kéthetente egy cikkről is – a cél, hogy rendszeresen új tartalmakat kínálj közönségednek, hogy legyen miért visszatérniük webhelyedre (vagy legalább is blogodra, eleinte). Mindez a keresőmotorokkal is tudatja majd, hogy folyamatosan foglalkozol a webhellyel, ami a rangsorolásban is előnyt jelent.

 

A tájékoztató jellegű tartalmak gyakori kérdésekre kínálnak válaszokat, de lehetnek akár hasznos források is, amelyek tovább erősítik a márkádról kialakult értékes képet. Az ilyen tartalmakat az emberek előszeretettel osztják meg másokkal, vagy hivatkoznak rájuk saját webhelyükről, ami tovább erősíti a SEO-t és a márka hitelességét is a célközönség szemében.

 

Hogyan építs fel egy hatékony tartalomstratégiát?

Nem elég persze csak megírni és publikálni ezeket az írott tartalmakat, hiszen nincs sok hasznuk, ha senki sem látja őket. A következő lépés tehát népszerűsíteni ezeket.

 

Ehhez minden rendelkezésedre álló eszközt érdemes felhasználni. A SEO a legfontosabb, hiszen a legtöbben konkrét kulcsszavakra rákeresve találnak majd rá tartalmaidra. Nem árt továbbá a linképítéssel (link building) is foglalkozni, hiszen ezzel nem csak a SEO-t erősíted meg, hanem több helyen is rögzíted tartalmaidat az interneten visszahivatkozások formájában.

 

Ha vannak feliratkozóid, akkor persze nekik is kiküldheted rendszeresen az adott hét cikkeit, vagy rögtön publikáláskor is, ha csak 1-2 hetente írsz új tartalmakat. Ne felejtsd el persze megosztani cikkeidet a közösségi platformokon sem, ahol szintén érdeklődő közönség várja ezeket!

 

Megértjük, ha minderre se időd, se energiád, de talán még kedved sincs. A tartalommarketing fontos eleme minden stratégiánknak, ha gondolod, vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva, és engedd, hogy megkönnyítsük a munkád! 
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!