Így gyorsítsd weboldalad, a gyors weboldalak titka

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Gyors weboldalt szeretnél? Segítünk hogyan érheted el

Gyors weboldalt szeretnél? Segítünk hogyan érheted el


2017/03/22
Mocsy

Minden valamire való prezentációban, vagy modern weboldalon nélkülözhetetlenek a vizuális elemek. Gyerekkorunkban is azok a könyvek voltak a kedvenceink, amelyek tele voltak színes képekkel. Mint azt már a tudomány is bizonyította, az emberek (különösen az internetes felhasználók) 40 százaléka sokkal pozitívabban reagál a vizuális információra, mint az egyszerű szöveges tartalmakra.

Ezek az eszközök megkönnyítik üzenetünk gyors és érthető közvetítését közönségünk vagy weboldalunk látogatói számára. Íme néhány ingyenes, hasznos webes alkalmazás.

Ingyenes webgrafikai eszközök

A jelenség nem csupán személyes preferenciákon alapszik. Az információ 90 százaléka vizuális úton érkezik az agyba, és ezt nagyjából hatvanezerszer gyorsabban vagyunk képesek feldolgozni, mint az olvasott szöveget. Ez rengeteget elmond arról, hogy mire van szüksége cégednek illetve weboldaladnak. A figyelemfelkeltő és értékes szöveg mellett a megfelelő vizuális elemek kulcsfontosságúak!

Nem kell azonban grafikusnak lennünk – szerencsére az internet korában már léteznek olyan online eszközök, amelyek megkönnyítik a megnyerő grafikák elkészítését. Lássunk néhány példát ezekre.

 

 

Ingyenes webgrafikai eszköz – Canva 


A Canvával a profi minőségű grafikák elkészítése már nem is lehetne egyszerűbb. A számos képével, szűrőjével, ikonjával és betűtípusával a Canva ingyenes szolgáltatása lehetővé teszi a látványos prezentációk, közösségi médiára szánt grafikák, grafikonok és egyéb vizuális elemek elkészítését.

 

 

Ingyenes webgrafikai eszköz – Plotly


Hogyan fordíthatjuk le egy könnyen emészthető, átlátható vizuális formába az adatközpontú tartalmunkat? A Plotly segítségével. A Plotlyval igényes grafikonokat és diagrammokat készíthetünk, mind az ingyenes, mind a bővített, fizetett verzióval. A Plotly nagy előnye, hogy közvetlenül importálhatunk adatokat az online felületre, és látványos módokon prezentálhatjuk azokat.

 

 

Ingyenes webgrafikai eszköz – Piktochart


Az infográfok az internet igazi sztárjai: a közösségi oldalakon háromszor több megosztást kapnak, mint bármilyen más jellegű tartalom. Azonban egy igényes infográf elkészítéséhez egy tehetséges grafikusra van szükség – vagy a Piktochartra. Ennek ingyenes internetes szolgáltatásnak (amelyből fizetős változat is létezik) a segítségével fényképekből, ikonokból és egyéb vizuális elemekből álló infográfokat készíthetünk és oszthatunk meg.

 

 

Ingyenes webgrafikai eszköz – Pablo


Egy egyszerű idézet ezrek fantáziáját beindíthatja, de fontos, hogy ezt a megfelelő formában prezentáljuk a közönség irányába – legyen itt szó internetes felhasználókról, vagy egy bemutató közönségéről. A Pablo egy ingyenes, egyszerűen használható eszköz, amelyben képeket kereshetünk, majd azokat szűrőkkel tehetjük érdekesebbé, végül elláthatjuk a kívánt szöveggel és megoszthatjuk kész alkotásunkat. 

 

 

Ingyenes webgrafikai eszköz – Placeit


A Placeittel kiválóan vizualizálhatjuk weboldalunkat, vagy valamely termékünkről készült fényképet különböző környezetekben. Az oldalon különböző stock fényképekbe helyezhetjük el a kívánt képeket.

 

 

Ingyenes webgrafikai eszköz – BeFunky


Ha egy olyan designer eszközt keresel, amely egy kicsivel több alkotói szabadságot biztosít, de egyszerű a kezelése is, akkor érdemes kipróbálnod a BeFunky-t. Az online szolgáltatás személyre szabott alkotást kínál, de számos előre elkészített sablon közül is válogathatunk, így tökéletesen testre szabhatjuk megálmodott tartalmunkat.

 

 

Ingyenes webgrafikai eszköz – Pixlr


Sok design egy egyszerű képpel kezdődik. Ha nem szeretnél egy kisebb vagyont költeni komolyabb fényképszerkesztő szoftverekre, akkor próbáld ki a Pixlr ingyenes online szolgáltatást. Az eszköz számos fejlettebb szoftverhez hasonló lehetőséget kínál, ráadásul asztali számítógépeken és mobil eszközökön is elérhető.

 

 

Ingyenes webgrafikai eszköz – LogoGarden


Egy igazán egyszerű eszköz, de a célnak tökéletesen megfelel. A weboldalon számos szimbólum található, amelyekkel egyszerű logókat készíthetünk. A grafikánkhoz természetesen szöveget is hozzáadhatunk.

 

 

Ingyenes webgrafikai eszköz – AwesomeScreenshot


Ha rendszeresen használod a billentyűzeted ’PrtScr’ gombját, akkor bizonyára gyakran próbálsz megmutatni valamit másoknak is a képernyődről. Az AwesomeScreenshot megkönnyíti az ilyen képernyőképek megosztását, és különböző elhelyezhető grafikákkal segít a képen látható elemek megmagyarázásában.
 

Hatékony honlapüzemeltetés

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2020.04.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
729 851
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

IP bemelegítés

Mi is azaz IP bemelegítés? Az IP bemelegítés egyre több email...

Alkalmi visszafordulás

Mit is jelent az alkalmi visszafordulás? Az alkalmi visszafordulás az amikor egy...

Downline

A downline megértéséhez a többszintű marketing, más néven...

E-kereskedelem

Az e-kereskedelem definíciója Az e-kereskedelem (vagyis elektronikus kereskedelem,...

Vásárlói jelzés

Mi is az a vásárlói jelzés? A vásárlói...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.