notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Mi kell ahhoz, hogy hoteled, szállodád weboldala az elsők között jöjjön a Google találati listáján? A keresőoptimalizálás legújabb trendjei kutatóműhelyünkből.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Szálloda weboldal SEO trendek 2017-ben

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Szálloda weboldal SEO trendek 2017-ben


2017/07/29
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi kell ahhoz, hogy hoteled, szállodád weboldala az elsők között jöjjön a Google találati listáján? A keresőoptimalizálás legújabb trendjei kutatóműhelyünkből.  

Mi kell ahhoz, hogy hoteled, szállodád weboldala az elsők között jöjjön a Google találati listáján? A keresőoptimalizálás legújabb trendjei kutatóműhelyünkből.

A Marketing Professzorok látványos sikereket ért el a szállodai online marketing területén. A sikerek, a konverziók alapja egyrészt az a 2 millió Facebook rajongó, melyek előtt be tudjuk mutatni megbízóink hotelét, másrészt pedig az a keresőoptimalizálási tudás, melyet saját egyetemi kutatóműhelyünkben empirikus úton megszereztünk. A konverziók, a szobafoglalások és rendezvény ajánlatkérések nagy részét a SEO hozza megbízó szállodáinknak, mely rendkívül költséghatékonyan vezet konverzióhoz. Az alábbi cikkben röviden összefoglaltuk, mi kell a keresőoptimalizált hotel honlaphoz. 

 

1. Használj gyorsított mobiloldalakat (AMP)

A felhasználók olyan oldalakon szeretnek böngészni, amik nagyon gyorsan betöltenek. Te is ilyenné teheted weboldaladat, ha alkalmazod az AMP-ot oldalad bejegyzéseiben. Az AMP oldalak 30-szor gyorsabban képesek betölteni, mint a nem AMP-ot használók, és az újonnan publikált tartalmak forgalmát akár kétszeresére is növelhetik.

 

18 év tapasztalata alapján átvizsgáljuk céged online marketing kommunikációját, értékelünk és javaslatot teszünk! Olvasd el, mit is jelent az online marketing audit ide kattintva! 
 

 

A Google továbbá bejelentette, hogy a strukturált adat-optimalizált weboldalak – az AMP-hoz hasonlóan – több potenciális ügyfelet vonzanak be – és ez a szám csak egyre nő. Fontos megjegyezni persze, hogy az AMP nem minden tartalomtípusnál alkalmazható – a legmegfelelőbbek a hírek, cikkek, blogbejegyzések, receptek és egyéb útmutatók.

 

2. Szerezz SSL tanúsítványt weboldaladnak, hogy jobb SEO rangot érdemelhess ki

Pihengetünk?

Egyre több ember aggódik a biztonsága és magánélete miatt manapság, különösen ha az utazásról és az online kereskedelemről van szó. Nyugtasd meg látogatóidat, hogy a böngészőjük és weboldalad között küldött adataik biztonságban vannak. Ezt a HTTP (hypertext transfer protocol) biztonságos változatának alkalmazásával, a HTTPS-sel teheted meg. Ez weboldalad domain neve előtt jelenik majd meg „https://példaoldal.hu” formában.

 

3. Biztosíts alkalmazás-szerű élményeket PWA segítségével

Mivel egyre több és több felhasználó vált át asztali számítógépekről mobileszközökre, ideje egy sokkal szabadabban áramló online mobil élményt biztosítani számukra. A felhasználók applikációk letöltése nélkül is böngészhetik weboldaladat, mégis olyan funkciókat használhatnak, amelyeket általában csak egy mobilalkalmazásban érhetnének el. Ezeket progresszív webalkalmazásoknak (PWA) hívjuk, céljuk pedig egy sokkal szórakoztatóbb és kényelmesebb böngészési élmény szolgáltatása. A PWA-k kevesebb adatot használnak, könnyebb navigálni bennük, és tovább maradnak a felhasználók kezdőképernyőjén anélkül, hogy le kellene tölteniük egy mobilalkalmazást. A PWA-k a hagyományos alkalmazásokhoz hasonlóan lehetővé teszik az értesítések küldését, adatszinkronizálást és az offline gyorsítótárazást is.

4. Szolgáltass több videós tartalmat

A mobilfelhasználók egyre növekvő létszáma miatt egyre nagyobb lesz az igény különböző videó tartalmakra is. A felnőttek több mint 80 százaléka nézegeti a YouTubeot, bárhol is tartózkodjanak éppen. Ragadd meg ezt a lehetőséget és erősítsd meg online jelenlétedet és márkád hírnevét olyan platformokkal, mint a YouTube, a Facebook Live, az Instagram Strories vagy a Snapchat Spectacles. Ez bármilyen marketing stratégiában jelentős, de szállodák számára egyszerűen elengedhetetlen.

 

5. Optimalizáld oldalaidat hangos keresésre

A Google hangos keresése kezdi beérni az olyan szolgáltatásokat, mint a Siri vagy Cortana, amelyek ma már a legnépszerűbb szoftverek szerves részét képezik. A hangos utasítások gyorsabbak, mint a begépelt keresések – a felhasználók pedig szeretnek spórolni az idővel.

 

Sokkal kényelmesebb kezek nélkül „elérni” a telefonokat – a hangos keresés pedig egyre nagyobb léptekkel halad előre 2017-ben. Ha lépést akarsz tartani ezzel a trenddel, akkor optimalizálnod kell oldalaidat a hangos keresésre. Ezt könnyedén megteheted úgy, hogy több beszélgetésben használt kulcsszót alkalmazol az keresőoptimalizálása közben.

 

6. Koncentrálj a felhasználói szándékra 

Mivel a Google RankBrainjét 2017 harmadik legfontosabb SEO rangsoroló szempontjának tartják, fontos, hogy weboldalad optimalizálása közben szem előtt tartsd a felhasználói szándékot. A Google önálló tanulásra igyekszik kiélezni rendszereit, ami azt jelenti, hogy már most érdemes elkezdeni releváns kulcsszavakat használni és releváns tartalmakat szolgáltatni, amelyek megfelelnek felhasználóid szándékainak.

 

7. Adj hozzá egy kiemelt részletet blogbejegyzéseidhez

A kiemelt részlet egy kis válaszdoboz, amely akkor jelenik meg a keresőtalálatok felett, amikor egy kérdést írsz be a Google keresődobozába. A Google a lehető legjobb választ igyekszik megjeleníteni ebben a részlet-dobozban, ami feltünteti azt a márkát és weboldalt, ahonnan a részletet kiemelte.

 

Egyre többen alkalmaznak beszélgetésben használt kifejezéseket és kifejezéseket keresés közben, így érdemes ilyen kiemelt részletet elhelyezni minden bejegyzésedben. Ha a Google kiválasztja az egyik ilyen részletedet, akkor forgalmad akár tízszeresére is nőhet.

 

8. Nézd át a Schemát

Ha weboldaladon még nem alkalmazod a Schemát, akkor itt az ideje bevezetned azt. A Schema segít a keresőmotorok robotjainak átnézni weboldaladat és annak aloldalait, és a kiemelt részleteket is nagyobb eséllyel jelenítik meg a Schemát használó oldalakról. Mind a keresőmotorok, mind a felhasználók értékelni fogják, ha az információk tisztán átláthatók oldalaidon.
 

SEO, keresőoptimalizálás

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
510 531
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Link title

  Link title definíciója   A link title, vagyis a link címe, egy weboldalon...

Rangsorolás

A rangsorolás, azaz a Ranking kifejezés magyarázatáért kattints...

Megnyitási arány

Mi is az a megnyitási arány? A megnyitási arány azon emailek...

Delisting

Amikor egy egész weboldal vagy csak egy aloldala kikerül a Google (vagy valamilyen...

Értéknövelt tartalom

Olyan internetes hirdetések vagy oldalak, amik animációkat tartalmaznak, illetve...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.