Ütős blog tippek éttermeknek

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Ütős blog tippek éttermeknek

Tóth Beáta

Éttermednek van weboldala, de nem töltöd fel rendszeresen tartalommal? Itt az ideje elkezdened, mert számos előnnyel jár!

 

 

A rendszeres blog írás egyrészről segít egy lojális közönség kialakításában, másrészről keresőoptimalizáltsági szempontból is segíthet az organikus találatok között előkelőbb helyezést elérni.

 

Rendszeresen írni nehéz feladat, sokan órákat töltenek csupán azzal, hogy kitalálják miről fognak írni.

 

 

Adunk pár ötletet, hogy ne kelljen sokat töprengened, és akár 15 perc alatt megírj egy bejegyezést!

 

 

Ütős blog tippek éttermeknek

 

#1 Blog tipp éttermeknek: Írj a receptjeidről!

 

Tedd elérhetővé közönséged számára az étteremben is fogyasztható egy-két étel receptjét. Folyamatosan tégy közzé olyan kipróbált recepteket, vagy konyhai technikákat, melyeket munkád során használsz. A Google-ban háziasszonyok százezrei keresnek ötleteket a „Mit főzzek ma?” problémára, melyre ha megoldást nyújtasz, nemcsak követőid lesznek, hanem akár vacsora vendégként is megjelenhetnek nálad. Ez egy hosszú távú stratégia része, de ha megmaradsz az emberek fejében nyert ügyed van.

 

Cím tippek:

 

Szabolcsi töltött káposzta – ahogy egy séf készíti

Hogyan készítsünk tökéletes aranygaluskát?

 

 

#2 Blog tipp éttermeknek: Írj helyi témákról!

 

A helyi közönség megnyerése sok vendéget hozhat számodra, ezért törődj velük! Írj helyi specifikus ételekről, élelmiszerekről- és ezek felhasználási lehetőségeiről, hagyományokról, rendezvényekről. A téma bármi lehet, csak kösd össze a gasztronómiával és az éttermeddel! Vegyél részt jótékonysági rendezvényeken és írj róla!

 

Cím tippek:

 

Milyen a jó haluska? Mi megmutattuk a Haluska Fesztiválon!

Volt egyszer egy jótékonysági bál – a vacsorát mi álltuk!

Ilyen az igazi lecsó – természetesen helyi paprikából!

 

 

#3 Blog tipp éttermeknek: Írj a rendezvényeidről!

 

Az emberek folyamatosan keresik a szórakozási lehetőségeket, és közben szívesen olvasnak beszámolókat, beharangozókat rendezvényekről. Természetesen ne családi bulikról, vagy esküvőkről számolj be, hanem olyan eseményekről, melyek valóban különlegesek, és éttermed szervezi őket.

 

Cím tippek:

 

Tavalyi nagy sikerre való tekintettel: idén is lesz Márton napi libator!

A bor kóstolás művészete: vendégünk volt a neves magyar sommelier.

 

 

#4 Blog tipp éttermeknek: Írj arról miért vagy különleges!

 

Az egész városban csak nálad lehet gluténmentes ételeket fogyasztani? Vagy éttermed 100 éves tradícióra tekint vissza? Rengeteg lehetőséged van a megkülönböztetésre, de az a legfontosabb, hogy ne csak te tudj róla! Mondd el az embereknek is! Hívd fel magadra a figyelmet!

 

Cím tippek:

 

Hogyan készítjük a gluténmentes nokedlit?

Éttermünk története: a kezdetek.

 

 

 

Rengeteg lehetőség közül választhatsz a bloggolás során, a mi felsorolásunk csak a jéghegy csúcsa. Készíthetsz interjút, vagy akár videót is a szöveges tartalom mellé, de írhatsz helyi történelmi érdekességekről is -  csak a kreativitásod szabhat határt.

A legfontosabb, amit mindig tarts szem előtt: írásodba vidd bele egyéniségedet, hogy ne csak a tartalom legyen különleges, a stílus is legyen az!

 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!