notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ütős blog tippek éttermeknek

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Ütős blog tippek éttermeknek

Ütős blog tippek éttermeknek


2017/01/05
Tóth Beáta

Éttermednek van weboldala, de nem töltöd fel rendszeresen tartalommal? Itt az ideje elkezdened, mert számos előnnyel jár!

 

 

A rendszeres blog írás egyrészről segít egy lojális közönség kialakításában, másrészről keresőoptimalizáltsági szempontból is segíthet az organikus találatok között előkelőbb helyezést elérni.

 

Rendszeresen írni nehéz feladat, sokan órákat töltenek csupán azzal, hogy kitalálják miről fognak írni.

 

 

Adunk pár ötletet, hogy ne kelljen sokat töprengened, és akár 15 perc alatt megírj egy bejegyezést!

 

 

Ütős blog tippek éttermeknek
Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

 

#1 Blog tipp éttermeknek: Írj a receptjeidről!

 

Tedd elérhetővé közönséged számára az étteremben is fogyasztható egy-két étel receptjét. Folyamatosan tégy közzé olyan kipróbált recepteket, vagy konyhai technikákat, melyeket munkád során használsz. A Google-ban háziasszonyok százezrei keresnek ötleteket a „Mit főzzek ma?” problémára, melyre ha megoldást nyújtasz, nemcsak követőid lesznek, hanem akár vacsora vendégként is megjelenhetnek nálad. Ez egy hosszú távú stratégia része, de ha megmaradsz az emberek fejében nyert ügyed van.

 

Cím tippek:

 

Szabolcsi töltött káposzta – ahogy egy séf készíti

Hogyan készítsünk tökéletes aranygaluskát?

 

 

#2 Blog tipp éttermeknek: Írj helyi témákról!

Cikk inline

 

A helyi közönség megnyerése sok vendéget hozhat számodra, ezért törődj velük! Írj helyi specifikus ételekről, élelmiszerekről- és ezek felhasználási lehetőségeiről, hagyományokról, rendezvényekről. A téma bármi lehet, csak kösd össze a gasztronómiával és az éttermeddel! Vegyél részt jótékonysági rendezvényeken és írj róla!

 

Cím tippek:

 

Milyen a jó haluska? Mi megmutattuk a Haluska Fesztiválon!

Volt egyszer egy jótékonysági bál – a vacsorát mi álltuk!

Ilyen az igazi lecsó – természetesen helyi paprikából!

 

 

#3 Blog tipp éttermeknek: Írj a rendezvényeidről!

 

Az emberek folyamatosan keresik a szórakozási lehetőségeket, és közben szívesen olvasnak beszámolókat, beharangozókat rendezvényekről. Természetesen ne családi bulikról, vagy esküvőkről számolj be, hanem olyan eseményekről, melyek valóban különlegesek, és éttermed szervezi őket.

 

Cím tippek:

 

Tavalyi nagy sikerre való tekintettel: idén is lesz Márton napi libator!

A bor kóstolás művészete: vendégünk volt a neves magyar sommelier.

 

 

#4 Blog tipp éttermeknek: Írj arról miért vagy különleges!

 

Az egész városban csak nálad lehet gluténmentes ételeket fogyasztani? Vagy éttermed 100 éves tradícióra tekint vissza? Rengeteg lehetőséged van a megkülönböztetésre, de az a legfontosabb, hogy ne csak te tudj róla! Mondd el az embereknek is! Hívd fel magadra a figyelmet!

 

Cím tippek:

 

Hogyan készítjük a gluténmentes nokedlit?

Éttermünk története: a kezdetek.

 

 

 

Rengeteg lehetőség közül választhatsz a bloggolás során, a mi felsorolásunk csak a jéghegy csúcsa. Készíthetsz interjút, vagy akár videót is a szöveges tartalom mellé, de írhatsz helyi történelmi érdekességekről is -  csak a kreativitásod szabhat határt.

A legfontosabb, amit mindig tarts szem előtt: írásodba vidd bele egyéniségedet, hogy ne csak a tartalom legyen különleges, a stílus is legyen az!

 

Online marketing

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2020.05.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
867 702
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Index

Az index definíciója Az index (vagy keresőindex) egy olyan adatbázis,...

Kuponkód

A kupon kód az ügyfelek vásárlásra való...

Házi lista

Mi is az a házi lista?   A házi lista az az email lista, amelyet minden...

Címke

Olyan szavak vagy kifejezések, amelyeket a weboldalak tartalmaihoz (blogbejegyzések,...

Blog and Ping

A ping egy számítógépes hálózatokban használt...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.