Bár a digitális marketing napjainkban elengedhetetlen, a hagyományos, offline marketing eszközök továbbra is jelentős szerepet játszanak egy sikeres üzleti stratégiában. A keresési hirdetések és közösségi média mellett érdemes megismerned azokat az offlin...
A Shell kút gerillamarketingje Sebastian Vettel-lel
Egy igazán ötletes marketing fogást vetett be a Shell kút, amelynek hamar híre is terjedt az interneten! Nézd meg Te is, milyen jól reagáltak az emberek a meglepetésre!
													
				A Shell kút legújabb fogása nem csak nagyon ötletes, de hatékonynak is bizonyult: az "átverésről" készült videó ugyanis hihetetlen sebességgel kezdett terjedni az interneten, a hírportálokon - és még hozzánk is eljutott.
A esemény igen egyszerű elven alapult: egy hírességet, nevezetesen Sebastian Vettel-t hívta meg a Shell kút egyik töltőállomására, hogy meglepetést okozzon az aznap tankolóknak.
Míg a kedves, tudatlan ügyfél a pénztárnál várakozott, a kút dolgozói autóját eltolták, helyére pedig megérkezett a világhírű Ferrari. A benzinkútról kilépő emberek arcán először a felháborodás és rémület látszik autójuk eltűnésének észlelésekor, majd miután észreveszik a híres Forma 1-es pilóta és lenyűgöző autója láttán egészen megváltozik arckifejezésük.
És íme a videó az idei év egyik legjobb marketing fogásáról :)