Fontos változásra kell figyelnie minden hirdetőnek: 2025. október 1-jétől új uniós szabályok lépnek életbe a politikai tartalmú hirdetések kezelésére. A Google Ads felhasználóinak mostantól nyilatkozniuk kell arról, hogy futtatnak-e politikai jellegű kamp...
A színeknek üzenetük van és növelik az eladást
A grafikusok és a marketingesek már régóta tisztában vannak azzal, hogy a szín fontos szerepet játszik a marketing kampányokban. A színek hatnak az érzelmeinkre, vagy éppen érzelmeket idéznek elő és mint tudjuk, a vásárlások 80%-át érzelmeink hatására hozzuk meg. A legtöbb információt szemünk segítségével látással szívjuk magunkba. Sok cég rájött, hogy pusztán a színkombinációk helyes megválasztása elég a vásárlói döntés befolyásolásához.

Nézzük most mely színek mit szimbolizálnak:
Piros
A piros az erő és a szenvedély színe. Ez a szín bír a legerősebb érzelmi hatással, a marketingesek előszeretettel használják, ám legyünk vele mégis óvatosak.
Kék
Ha célunk megbízhatóságot, komolyságot sugallni, a tökéletes választás a kék lesz. A legjobb eredményt komplement színek kombinációjával érhetjük el.
Rózsaszín
Ha fiatal hölgyek a célcsoportunk akkor a vidámságot, könnyedséget, nőiességet sugalló rózsaszín hat a célközönségre.
Sárga
A sárga is egy erőteljes szín, de használata szintén rejt némi veszélyt, óvatosan kell használni. Használjuk a sárgát figyelemfelkeltésre és magabiztosság közvetítésére.
Zöld
A zöld egy sokoldalú szín. Meleg és hívogató. Biztonságot sugároz, valamint kapcsolatba hozható a pénzzel is.
Lila
A lila egy királyi szín, mely eleganciát és preztizsértéket ad a márkának.
Arany
Az arany egyértelműen a gazdagságot szimbolizálja különösen lilával és zölddel kombinálva.
Narancssárga
A narancssárga erőt sugároz. Figyelemfelkeltő, dinamikus, ugyanakkor szórakoztató és „cool”. Az ügyfelek úgy érezhetik, hogy egy élvonalbeli céggel dolgoznak.
Fekete
A feketének is több arca van. Lehet modern, hagyományos, izgalmas vagy pihentető. Kontrasztos színnel együtt drámai hatást kelt.