Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

5 jó ok, amiért érdemes Google Plus-t beépítened az online marketing stratégiádba

2013/10/14 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

5 jó ok, amiért érdemes Google Plus-t beépítened az online marketing stratégiádba

  Mire jó a Google Plus? Hogyan használhatod eredményesen az online marketingben? Mit kell tenned ahhoz, hogy a Google + valóban segítse a keresőoptimizálást és marketinged...
Holland-Magyar 8-1. Ez vicc! De ekkora?! Hatalmas videó, ezen te is szétröhögöd magad!

2013/10/12 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Holland-Magyar 8-1. Ez vicc! De ekkora?! Hatalmas videó, ezen te is szétröhögöd magad!

A Holland Magyar több mint siralmas, nevetséges. Nézd meg mennyire, ha ezen nem neveted szét magad, akkor semmin. Egy kicsit vidítson fel legalább ezután a siralmas magyar teljesítmény után ez...
Az autó egy drága dolog, mindenki félti. Ha az autóról van szó, ha az autóban ülsz, minden kis apróságért ideges leszel. Erre épít a Ford az ajtóból előugró fényezésvédő gumijának reklámjában.  Mi köze ennek az online marketinghez? Nézd majd meg, ilyen gy

2013/10/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ötletes marketing videó a Fordtól

Az autó egy drága dolog, mindenki félti. Ha az autóról van szó, ha az autóban ülsz, minden kis apróságért ideges leszel. Erre épít a Ford az ajtóból...
Hummingbird

2013/10/05 - Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

Hallottad te is? Teljesen megváltozott a Google algoritmusa. Itt a Kolibri! Elmondjuk, milyen változásokat jelent a Google új Hummingbird algoritmusa?

A Google éppen a 15. születésnapját ünnepli, és ez alkalomból megajándékoznak minket eddigi legnagyobb változtatásaikkal. Talán te is tapasztaltad, hogy 2013 augusztus vége...
El szoktam mesélni hallgatóimnak az egyetemeken, ahol tanítok, hogy amikor bejött a közösségi média Magyarországra, rajongónak fordították a Facebook Fan kifejezést. Ez nagy felháborodást keltett, mely szerint ez tükör fordítás, magyartalan, hogyan lehetn

2013/09/22 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Rajongó vagy követő – neked melyik van a Facebookon?

El szoktam mesélni hallgatóimnak az egyetemeken, ahol tanítok, hogy amikor bejött a közösségi média Magyarországra, rajongónak fordították a Facebook Fan kifejezést. Ez nagy...
Kevesen kattantanak weboldalad cikkeinek Facebookos promóciójára? Megmutatjuk, melyek a bombabiztos főcímek, melyek látogatottságot (és vevőt) hoznak!

2013/09/05 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Kevesen kattantanak weboldalad cikkeinek Facebookos promóciójára? Megmutatjuk, melyek a bombabiztos főcímek, melyek látogatottságot (és vevőt) hoznak!

Látogatókat csalogató főcímet írni egy cikkhez nem mindig könnyű dolog, művészetnek is nevezhetnénk vagy tudománynak. Ha nem tanultad meg, hogyan írj vonzó főcímet,...
Egy kis bulvár szombat estére: a Google Street View: út menti légyottot örökített meg.

2013/08/31 - Máté Balázs, marketing tanácsadó és Szűcs Richárd, marketing gyakornok

Egy kis bulvár szombat estére: a Google Street View út menti légyottot örökített meg.

Ismered a Google Street View-t? A Google Maps, vagy a Google térképet biztosan. Kamerával fotózott továbbfejlesztett változata sok érdekességet  mutat, amíg ki nem...
Megdöbbentő számok a Facebookról. Ismerd meg te is a Nagy Testvért!

2013/08/31 - Máté Balázs, marketing tanácsadó és Szűcs Richárd, marketing gyakornok

Megdöbbentő számok a Facebookról. Ismerd meg te is a Nagy Testvért!

Facebook! Facebook! Bármerre is nézünk, szinte mindenütt ez folyik a csapból. Nem csoda, hiszen már elérhetővé vált bárhonnan és bármikor, legyen szó telefonról,...
Online marketing

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!