Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Több páciens kórházadba brandinggel

2021/06/28 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Így vonzz több fogyasztót kórházadba a branding segítségével

A fogyasztói társadalom a kórházmarketing menetét is megváltoztatta. A szimpla magyarázat erre az, hogy a páciensek manapság modern fogyasztókként viselkednek: mindenből többet...
HTML gombok linkjeit nem látja a Google

2021/06/16 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Google nem látja a HTML gombok linkjeit (és egyéb SEO hírek)

A SEO szakemberek már jó ideje trükköztek azzal, hogy belső hivatkozásaikat HTML gombokba rejtették, ezzel befolyásolva rangsorolásukat, és kitaszítva a Google-t, hogy...
webáruház  marketing

2021/06/09 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A legjobb taktikák egy webáruház felfuttatásához – 2. rész

Legutóbbi cikkünkben néhány hasznos technikát osztottunk meg azoknak a webmestereknek (és marketingeseknek), akik szeretnék fellendíteni egy meglévő, vagy éppen készülő...
PPC tippek fogorvosoknak a páciensszerzésért

2021/06/07 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

7 bevált PPC tipp fogorvosoknak az új páciensek megnyeréséért

Sokaknak megvan az a rossz szokása, hogy csak akkor mennek fogorvoshoz, amikor muszáj. Elhanyagolják a negyed- vagy féléves általános vizsgálatokat, és csak akkor kezdenek el...
digitális marketing trend

2021/05/19 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

5 korszakalkotó digitális marketing trend, amiket figyelned kell 2021-ben

2020 egészen máshogy zajlott, mint ahogyan azt a marketingesek elképzelték, azonban a megpróbáltatások és szélsőséges körülmények új lehetőségeket és...
Egészségügyi hirdetések 2021-ben: Tippek a sikeres digitális reklámokhoz

2021/05/17 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Egészségügyi hirdetések 2021-ben: Tippek a sikeres digitális reklámokhoz

Az új páciensek bevonzása egy folyamatos kihívást állít az egészségügyi praxisok elé. A verseny manapság óriási, hiszen a pácienseknek elég csak...
YouTube termékfelismerő algoritmus

2021/04/21 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Termékfelismerő algoritmust tesztel a YouTube

A nagyobb közösségi médiák (YouTube, Instagram, Facebook, hogy csak néhányat említsünk) már évek óta igyekeznek minél kényelmesebb, közvetlen...
Hogyan NE használd az online marketinget az egészségügyben?

2021/04/19 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Ezért vall kudarcot olyan sok egészségügyi cég a digitális közegben

A digitális forradalom még a kisebb egészségügyi szolgáltatók számára is lehetővé tette, hogy hallassák a hangjukat az interneten. Ennek ellenére, gyakran még a nagyobb...
Online marketing

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!