Hogyan integráljuk a közösségi médiát marketing stratégiánkban? Közösségi média stratégiák és trendek 2013-ban

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

A közösségi média stratégia alapjai 2013-ban

A legtöbb marketingeshez hasonlóan már minden bizonnyal használod a közösségi médiát azért,  hogy elsősorban kapcsolatba lépj célközönségeddel és vevőddel, hogy legfrissebb üzeneteidet átadd nekik. Minden bizonnyal keményen dolgozol, hogy követőid számát és aktivitásukat növeld. Egyre több közösség platform jelenik meg , mint például a Google+ vagy a Pinterest ahol szintén jelen szeretnél lenni.

Közösségi média stratégia 2013

Ezek nagyon fontosak és szükséges lépések a közösségi médiában rejlő lehetőségek kihasználásához. 2013-ban továbbra is arra kell összpontosítani, hogy a Facebook nem csupán egy (az egyetlen) csatorna ahol elérheted a rajongóidat. Építsd be a közösségi funkciókat weboldaladba, használd a közösségeket egy újfajta kommunikációra, integrált kommunikációs csatornáidat.

A közösség ereje olyan hatalmas, hogy csupán egyetlen negatív vagy pozitív megnyilvánulás bármelyik fogyasztótól képes befolyásolni az összes felhasználó megítélését cégeddel szemben. Íme négy kulcsfontosságú csatorna melyeken befolyásolhatod a felhasználókat és néhány ötlet hogyan tudod maximálisan kihasználni a bennük rejlő lehetőségeket. 
 

Közösségi média stratégia 2013 - Keresés

 
A folyamatosan változó SEO világa most másról szól, mint néhány jól megfogalmazott kulcsszó meghatározása és néhány link gyűjtése melyekkel oldalad előrébb kerülhet a keresők rangsorában. Mivel a közösségi média robbanásszerűen fejlődik, ezért a keresők algoritmusai sem hagyhatják figyelmen kívül. A tartalmad megosztása, kommentelése is számít ezentúl a keresők által meghatározott rangsor kialakításában. 
 

Közösségi média stratégia 2013 - Weboldal

 
A legtöbb cég már integrálta a közösségi funkciókat weboldalába, mint például a tartalmakhoz tartozó megosztás, tetszés nyílvánításnak a lehetősége. 2013-ban adj még több közösségi információt weboldaladhoz hogy hitelesebbé váljon.  Például adj információt arról hányan olvasták az általad közölt tartalmat, hányan töltötték le dokumentumaidat, adj kommentelési lehetőséget termékeidhez vagy cikkeidhez. Talán nehezebb lesz kontrollálni a felhasználók véleményét, de a kommentek által megismerheted a vásárlók és a látogatók véleményét, valamint a leendő vásárlóidnak így  egy hiteles információforrást tudsz biztosítani.
 

Közösségi média stratégia 2013 - Tartalom

 
Gondold végig miért oszthatják meg cikkeidet. Az egyik legvalószínűbb ok az egyediségben és relevanciában rejlik. Ismerd meg vásárlóidat, célközönséged igényét és ahhoz mérten közölj számukra releváns tartalmakat.
 

Közösségi média stratégia 2013 - Mobil alkalmazás

 
Van a cégednek mobil alkalmazása?  Kihasználod az egyre nagyobb ütemben növekvő okostelefont és tabletet használók célcsoportját? Ha igen, bölcsen döntöttél. Ha már egyszer kész a fejlesztésed már csak azon kell gondolkodni, a vásárló vajon letölti majd azt? A legnagyobb befolyásoló tényező az, hogy mekkora a már letöltők száma, milyenek a vélemények az alkalmazásról. Találd meg az ügyfél elégedettség növelésének módját. Az elégedett felhasználók még több vásárlót fognak generálni.  
 

Közösségi média stratégia 2013 alapja

 
Összegezve: 2013-ban a cél, minél több csatornába integrálni a közösségi funkciókat, hogy a felhasználók minden felületen megtalálják azokat a hiteles visszajelzéseket cégeddel, szolgáltatásaiddal, termékeiddel kapcsolatban amelyek a jövőben vásárlási döntéseiben befolyásolni fogják.
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!