Közösségi média marketing gyakornoki állás lehetőség

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Közösségi média marketing gyakornoki állás lehetőség

Máté Balázs online marketing tanácsadó

 

Minden évben egy tucat gyakornokot vállalok magamra, szeretek velük bíbelődni. De csak akkor, ha valóban érdekli őket a kutatás és szeretnék elméleti ismereteiket gyakorlati, az életben is jól használható tudással bővíteni. 14 éve vagyok tanácsadó, sok céggel dolgoztam már a multiktól a mikrovállalkozásokig. Sok jelenlegi konkurenciám, sikeres közösségi média tanácsadók, honlapkészítők, online marketing tanácsadók nem tudtak még semmit erről a szakmáról, amikor felbukkantak az életemben. Bár azt gondolhatnád haragszom rájuk amiért az én tudásomból építkezve lettek konkurenciáim, ez cseppet sincs így: büszke vagyok, hogy mentoruk lehettem. Mindamellett szakmai féltékenység sincs bennem, hiszen rám, és az Internet Marketing Adviser csoportra az jellemző, hogy folyamatosan kutatunk, tanulunk, tapasztalunk, tehát lépünk előre. Így az a tudás, amit egy gyakornok nálunk megszerezhet, ma lehet több, mint az, amit ezek a „konkurenciáim” most éppen tudnak. Miért? Mert saját kutató „műhelyt” működtetek. A Szent István Egyetem Marketing Intézetével együttműködve, folyamatosan állítunk be marketing kutatásokat, melyeket aztán a gyakorlatban is tesztelünk. 
Közösségi média marketing gyakornoki állás lehetőség

 

Mit ajánlunk ha közösségi média marketing vagy keresőoptimalizálás területen szeretnél gyakornok lenni?

Egy olyan kutató csoport tagja lehetsz, mely saját teszt weboldalakkal (több, mint 200 ilyen oldalunk van), saját kísérleti Facebook és Google + oldalakkal (több, mint 440.000 rajongót érnek el oldalaink) rendelkezik, és melyeket csak arra használunk, hogy új ismereteket szerezzünk a közösségi média marketing, a keresőmarketing vagy a keresőoptimalizálás világában. Ha csatlakozol hozzánk, elméleti és gyakorlati kutatásokban veszel majd részt. A gyakorlat végére olyan ismeretekkel indulhatsz neki az életnek, melyeket egy állásinterjún bemutatva, ámuló új munkaadókkal állhatsz majd szemben. Olyan különleges új tudás birtokában kezdheted meg munkádat egy multinacionális cégnél vagy akár saját vállalkozásodban, mely nélkülözhetetlenné tesznek munkakörödben. Ezt bizonyítandó olyan szakmai referenciákat, megírt cikkeket fogsz tudni felmutatni, amelyek alaposan alátámasztják majd ezeket a tényeket.
 

Mi az amit elvárunk, amit tudniuk kell a közösségi média marketing vagy keresőoptmializáló gyakornokainknak?

  • Mindenképpen egyetemen vagy főiskolán kell tanulj, hivatalos gyakorlatra fogadunk be csak valódi tanulókat. 
  • Tudnod kell idegen nyelvekről fordítani, fogalmazni, cikkeket írni.
  • Nem kell, hogy a környéken lakj, de hetente egyszer legalább találkoznunk kell a kutatói gyűléseken.
  • Otthonosan kell mozognod a Facebook és az Internet világában.
 
Ha szeretnél jelentkezni gyakornoknak, küldd el önéletrajzodat és motivációs leveledet a szilvia kukac matebalazs pont hu címre! 
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!