notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Visszahivatkozás ellenőrző eszközök: íme 5 ingyenes verzió, amit érdemes kipróbálni!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > 5 ingyenes visszahivatkozás-ellenőrző eszköz, amiket érdemes kipróbálni

5 ingyenes visszahivatkozás-ellenőrző eszköz, amiket érdemes kipróbálni


2020/10/06
Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Mint azt minden SEO szakember jól tudja, a webhelyek, domainek hitelességét és értékét javarészt a visszahivatkozások határozzák meg a Google szemében. A linképítés a keresőoptimalizálás egy olyan területe, amelyen rengeteg előnyt szerezhetsz versenytársaiddal szemben.

5 ingyenes visszahivatkozás-ellenőrző eszköz
Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Ahogy webhelyed egyre nő és egyre több tartalom kerül fel rá, jó eséllyel egyre több visszahivatkozást is szerez majd, amiket időnként mindenképpen érdemes ellenőrizni. Erre számos korszerű, funkciókkal teleaggatott online eszközt használhatsz, azonban ezek nagy részének meglehetősen borsos ára van, amit nem sokan engedhetnek meg maguknak (főleg a kisebb vállalkozásokban). Persze ezek az eszközök ötletszerzésnek is kiválóak: vajon a konkurenciád honnan szerezte linkjeit? Érdemes figyelni, hiszen akár Te is szerezhetsz ezekből a forrásokból! 

 

Nincs rá időd, energiád – vagy csak nem tudod hogyan? Vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva, és segítünk rendbe tenni céged online marketingjét! 

 

Szerencsére nem egy remek ingyenes visszahivatkozás-ellenőrző eszközre is bukkanhatsz, de hogy megkönnyítsük a dolgodat, össze is gyűjtöttünk ezek közül néhányat!

 

1. SEO SpyGlass - https://www.link-assistant.com/seo-spyglass

A SEO SpyGlass egy jól felszerelt vezérlőpultot kínál a visszahivatkozások elemzéséhez és kezeléséhez. Más ingyenes eszközökkel ellentétben a SpyGlass lehetővé teszi a visszahivatkozási adatok szűrését és sorba rendezését is, méghozzá többféle szempont alapján (hivatkozó és hivatkozott oldalak, horgonyszöveg, dofollow/nofollow, a hivatkozó domain és oldal tekintélye, stb.)

 

Az ingyenes csomagban 1100 visszahivatkozást jeleníthetsz meg domainenként, azonban korlátlan mennyiségű domainnel dolgozthatsz, tehát nem csak saját webhelyedet, hanem versenytársaidét is elemezheted.

 

Ha további adatokat szeretnél megjeleníteni a SpyGlass felületén, akkor hozzákapcsolhatod webhelyed Google Analytics és Google Search Console fiókját is. Ezeket az adatokat szintén ingyenesen kezelheted a SpyGlass vezérlőpultján.

 

A SEO SpyGlass még egy igazán hasznos „Domain Comparison” eszközt is kínál, amivel különböző domaineket hasonlíthatsz össze egymással. Megnézheted például, hogy milyen domainek hivatkoznak egy versenytársad webhelyére, amelyektől te még nem kaptál linkeket. Ezek a domainek mind lehetséges visszahivatkozás-források, amiket érdemes felkeresni ez ügyben.

 

A SEO SpyGlass bőkezű ingyenes csomagot kínál, amihez foghatót nem igazán találni máshol.

 

2. Google Search Console – https://search.google.com/search-console/welcome

A Google Search Console a Google teljesen ingyenes eszköze, amelyekkel a webmesterek saját webhelyeik állapotát ellenőrizhetik. Miután igazolod, hogy valóban tiéd a webhely, hozzáférést kapsz a Google Search Console különféle jelentéseihez, amelyek természetesen közvetlenül a Google saját indexéből merítik az adatokat.

 

A Google Search Console egyik korlátja, hogy egyszerre csak 1000 hivatkozást tudsz ellenőrizni benne, és semmilyen eszközt nem kínál ezek rendezésére vagy elemzésére. Ettől függetlenül az eredményeket letöltheted egy táblázat fájlban, hogy aztán egy másik szoftverrel elemezhesd azokat.

 

A Search Console másik hátrányos jellemzője, hogy a gyengébb minőségű visszahivatkozások nem jelennek meg a jelentésekben – a Google csak azokat mutatja meg, amik tényleg számítanak is valamit. Ennek köszönhetően a Search Console kevesebb hivatkozást vesz bele a jelentéseibe, mint más ellenőrző eszközök. Ez egyeseknek előny, míg másoknak hátrány lesz, de rajtad áll, hogy mire szeretnéd használni.
 

3. Seobility - https://www.seobility.net/en/backlinkchecker/

A Seobility ingyenes verziója naponta három visszahivatkozás-elemzést kínál, és egyszerre csak 400 linket enged megtekinteni ezekben. A hivatkozások a legjobb linkértékeléstől a leggyengébbig kerülnek sorrendezésre, így legalább biztos, hogy a legjobbakat látod majd, ha nem is láthatod az összeset.

 

A hivatkozásokhoz további jellemzők is tartoznak, úgymint a horgonyszöveg, a dofollow/nofollow attribútum, a link típusa, illetve a hivatkozott oldalak. Az oldal tetején egy gyors összesítést láthatsz az a visszahivatkozási profilodról – megjelenik az összes visszahivatkozás száma, a domained értékelése, illetve a hivatkozó domainek száma is.

 

4. Ahrefs

Az Ahrefs az egyik legnépszerűbb visszahivatkozás-ellenőrző eszköz, amely ugyan korlátlan mennyiségű ellenőrzést kínál, de csupán a legjobb 100 visszahivatkozást jeleníti meg (az ingyenes csomagban). A visszahivatkozásokhoz olyan hasznos paramétereket is felsorol, mint a horgonyszöveg, a forgalom, a Page Authority, és így tovább.

 

Az eszköz továbbá egy rövid összesítést is kínál a domain visszahivatkozási profiljáról, tehát megmutatja a domain értékelését, a visszahivatkozások számát és a hivatkozó domainek számát is.
 

 

5. SEMrush

Az eddig emlegetett eszközök ingyenes verziói azzal adnak ízelítőt a szolgáltatásaikból, hogy csupán párszáz hivatkozást, és a hozzájuk tartozó adatokat jelenítenek meg. A SEMrush ezzel szemben temérdek hasznos adatot felsorol, azonban ingyenes verziójában nem kínálja fel az elemzett domain konkrét visszahivatkozási listáját.

 

Ez még így is rendkívül hasznos, mert a SEMrush ingyenes verziója pont azokat az adatokat mutatja meg, amiket más ingyenes eszközök nem. A SEMrush többféle táblázatot, jelentést is készít az elemzett visszahivatkozási adatokból, így ezeket több szempont alapján elemezheted ki.
 

Cikk inline

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2020.10.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 128 271
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Google algoritmus frissítések

A Google már két évtizede működik, ez idő alatt pedig...

AIDA

Az AIDA jelentése Az AIDA egy mozaikszó, amely az Attention (figyelem), Interest...

Felhasználói tartalom

Egy elszánt követőbázissal (vagy ügyfelekkel) rendelkező márka...

BTL

Mi az a BTL marketing kommunikáció, mit jelent, mikor...

Sajtóközlemény

Az internetes marketingben a sajtóközlemény egy olyan dokumentum, amelyet egy...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.