Mindig megdöbbenek, hogy annak ellenére, hogy természetesen mindenki jót akar írni a weben, rémisztő, hogy mennyire silány tartalmakkal van mégis tele az Internet. Az igyekezet általában nem elég. Íme néhány titkos összetevő, amit minden profi írónak tudn

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Alapvető tippek bloggereknek a sikerért

Máté Balázs online marketing tanácsadó

Forrás: matebalazs.hu

 

Mindig megdöbbenek, hogy annak ellenére, hogy természetesen mindenki jót akar írni a weben, rémisztő, hogy mennyire silány tartalmakkal van mégis tele az Internet. Az igyekezet általában nem elég. Íme néhány titkos összetevő, amit minden profi írónak tudnia kell:
 
Alapvető tippek bloggereknek a sikerért

 

 

 

 

 

 

Blogírás szabályai 1.: Kerüld a közhelyeket

De ezt már tudod is, vagy nem? És mégis a klisék szisztematikus inváziójával nézünk szembe a neten, nap mint nap. És hogy mi is az a közhely – egy olyan gondolat leírására használt kifejezés, amelyet olyan gyakran és olyan módon használnak, hogy eredeti hatása és értelme elvész. Mégis túl sokszor gondoljuk úgy, hogy ezekkel a közhelyekkel tudjuk csak igazán kifejezni a lényeget – a klisék azonban csak amatőr érzetet keltenek az olvasókban, gyors továbbklikkelésre késztetve őket. Kivétel nélkül.
 
 
 

Ha szeretnéd megtanulni a blogírás rejtelmeit, gyere el honlapüzemeltetési tanfolyamunkra, ahol ezt is elmondjuk! Részletekért kattints ide!

 
 
 

Blogírás szabályai 2.: Írj úgy, mintha beszélgetnél

Hangnem: párbeszéd jellegű. De tényleg. Még csak teljes mondatokat sem kell használnod. Ha valamit egy egyszerű beszélgetés során sem mondanál ki, akkor inkább gondold át, hogy leírod-e. A blog nem más, mint egy baráti chat, amelynek a funkciója az információátadás és a szórakoztatás. A blog nem előadás, és nem is akadémiai tézis, de legfőképpen nem szónoki beszéd.
 

Blogírás szabályai 3.: Beszélgess úgy az olvasókkal, mint a barátaiddal

A való életben is a tegezést használnád, szóval szólítsd csak meg a blogban is az olvasókat tegezve, mintha csak egy grillpartin csevegnétek. Ez elég sokak számára nehézkes, akik a tudományos íráshoz szoktak, de egy jó webíró közvetlen az olvasóival.
 

Blogírás szabályai 4.: Használj anekdotákat és esettanulmányokat

Ezek az apró történetek adják meg a blog karakterét. Tényekből senki nem akar túl sokat olvasni. Az emberek szeretik a sztorikat, anekdotákat, amely képes számukra emberközelivé tenni az információkat, elérve azt, hogy úgy érezzék, közük van az ügyhöz. 
 

Blogírás szabályai 5.: Bonyolult nyelvtani szerkezetek kerülése

Ez javítja az érthetőséget, és sokkal könnyebbé, gyorsabbá teszi az értelmezést az olvasó számára.
 

Blogírás szabályai 6.: Jó írási stílus

Milyen a jó írás? Sokan azt gondolják, hogy leíró jellegű. Sok melléknévvel. És ezzel a téveszmével hamar eljutunk a létező legrosszabb írási stílushoz, a szóvirágokkal tarkított prózához.
Inkább az igék és főnevek használatára törekedj, a határozószavakat és a mellékneveket csak ritkán használd. 
 

Blogírás szabályai 7.: Felkiáltójelek!

Manapság egyre inkább az a jellemző, hogy ironikus célzattal használják a felkiáltójelet, tehát csak óvatosan, hacsak nem egy lelkes tini szerző vagy.
 

Blogírás szabályai 8.: Röviden

Minél tömörebb és hatásosabb tartalom, ez a cél - minden felesleges szó vagy kifejezés, ami nem járul hozzá a mondandód értelméhez, felesleges. A kevés jobb. Mindig.
 

Blogírás szabályai 9.: Sallang vagy észérv?

Ha azt akarod, hogy az emberek komolyan vegyenek, bizonyítékokon alapuló véleményeket kell megosztanod velük. Miért épp az az álláspontod? Mindig támaszd alá a véleményedet tényekkel, kutatásokkal és statisztikákkal. Ha nem így teszel, akkor akár a ligetbe is kiállhatsz egy rövid hordószónoklatra.
W.B.Yeats: „Gondolkodj úgy, mint egy bölcs ember, de fogalmazz köznyelven”
 
 

Ha most szeretnél elkezdeni egy blogot, javaslom neked a következő oldalakat:

 
 
 
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!