Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Google Analytics 4

2022/11/23 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Google Analytics 4 előnyei és hátrányai

A Google 2022 márciusában bejelentette, hogy 2023 július 1-től kezdve megszűnik az eddig használt Universal Analytics (UA). Az új analitikai eszköz a Google Analytics 4 (GA4) lesz, amely már most...
Gazdasági Világválság 2023 -  hogyan legyen erősebb a céged a végén?

2022/11/18 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Gazdasági Világválság 2023 - hogyan legyen erősebb a céged a végén?

Létezik az, hogy egy cégnek segít a válság? Bizony, erre sok lehetőséged adódik Neked is! A 2008-as válság idején is tanácsadóként dolgoztam, mutatom, mit...
ünnepi marketing tippek

2022/11/16 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

13 ünnepi marketing tipp 2022-re

Habár még csak az ősz közepénél járunk, rohamléptekkel közeledik az ünnepi időszak, és sokan már most azon tanakodnak, hogy hogyan készítsék fel...
digitális marketing trendek

2022/11/09 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Ezek lesznek 2023 legfontosabb B2B digitális marketing trendjei

A digitális marketing világa folyamatosan változik, így a legújabb innovációkra általában nem kell sokat várni. Ilyenkor persze mindig erős a csábítás, hogy az ember...
Optimalizáld egészségügyi Google Ads fiókod a legjobb módon: Segítünk

2022/11/07 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A Google Ads optimalizálása a maximális egészségügyi költségkeretért

Ha nem ellenőrzöd rendszeresen Google Ads fiókodat, akkor stratégiád idővel egyre többet veszíthet hatékonyságából, ami rengeteg elvesztegetett pénzt eredményez. Ha a...
sikeres remarketing

2022/11/02 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A sikeres remarketing négy kulcsa

Az emberek manapság megszámlálhatatlanul sok reklámmal, üzenettel, macskás videóval és egyéb tartalmakkal találkoznak az interneten. Egy ilyen környezetben nem csak az jelent...
Google Analytics 4

2022/10/26 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Mi az a Google Analytics 4?

Az utóbbi időben egyre többet hallani a titokzatos Google Analytics 4-ről, ami komoly változásokat ígér az online marketingesek és webhelytulajdonosok számára. De mi is pontosan a Google Analytics...
Egy jó webáruház jellemzői

2022/10/19 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Egy jó webáruház jellemzői 2022-ben

Az elmúlt néhány év során jelentősen megnőtt az online vásárlások száma, ami első sorban a koronavírusnak volt köszönhető. Habár a járványhelyzet mostanra...
Online marketing

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!