Ma már nem kérdés, hogy a social média az egyik legnagyobb és legköltséghatékonyabb marketing eszköz. Ahhoz azonban, hogy ezt kiaknázd, nem elég az elveszett kutyák megosztásait olvasgatni, meg kell tanulnod használni ezt a csőre töltött fegyvert, mellyel rengeteg zsákmányt ejthetsz!
A legtöbb online marketingest a közösségi médiában rejlő lehetősgek kiaknázása izgatja a legjobban. Egy laza, könnyed hangvételű , gyakorlatias tréningen tapasztalataink átadásával segítünk, hogy ti is olyan hatékonyan használjátok ezeket a platformokat, mint ahogyan mi tesszük.
A komplex online marketing részeként az alapvető szabályoktól kezdve mutatjuk meg a legapróbb trükköket Közösségi média tanfolyamunkon. Miért? Mert az online marketingben minden mindennel összefügg. Pontosan tudjuk, és megtanítunk rá téged is, hogy hiába vagy a social media felületek királya, ha nem áll mögötte egy átfogó online marketing stratégia.
Tanfolyamunk neked való, ha szeretnéd végre a kezedbe venni az irányítást, és nem vaktában lövöldöznél az online marketing területén. Eláruljuk minden titkunkat, megmutatjuk, hogyan hozhatod ki a legtöbbet a social media felületekből úgy, hogy valódi eredményeket generálhass.
1.Közösségi média felületek az online marketing komplex rendszerében
2.Funkciók és helyes használatuk
3.Tartalom generálás hogyanja és miértje
4.Szórakoztatás és értékteremtés
5.Valódi rajongók gyűjtése – a célközönséged elérése
6.Mi az amire képes lehetsz, és mikor fordulj ügynökséghez?
Mi számít értéknek és mi nem a céges jelenlét esetén? Segítünk meghatározni céljaid alapján, hogy hogyan érdemes gyűjtened a rajongókat!
A közösségi médiának negatív hatásai is lehetnek cégedre, ha ezeket a szabályokat nem ismered! És ezt ugye nem akarod?
Tereld át a vevőket, és fogadd a megrendeléseket! De pontosan hogyan? Tanfolyamunkon erre is kitérünk…
A legnagyobb hatású eszközök, mely segítségével igazi rajongóid lesznek – akik aktívan részt vesznek oldalad életében.
Versenyképes akarsz maradni? Akkor jobb nem kiteregetni a legjobb trükköket…
Mit kell figyelned, milyen eszközökkel segít a Facebook, mit kell magadnak kifejlesztened? Ismerd meg a részleteket, és saját pontos számaid!
...és ez hogyan kerüljön a lehető legkevesebb idődbe?
Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!
Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia!
Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!
A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.
A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.