Audit kérdések
Marketing audit
Az alábbi auditkérdések lépésről lépésre végigvezetnek vállalkozásod marketingkommunikációján. A lista minden fontos területet lefed – a stratégiától a fizetett hirdetéseken át egészen a SEO-ig és automatizációig.
Ahol szükséges, belinkeltük a marketing szakszavakat saját marketing szótárunk magyarázataihoz, hogy gyorsan és könnyedén átlásd a szakmai hátteret is.
🎯 Miért érdemes kitölteni?
Úgy gondoljuk, a marketing audit fogalmát mi vezettük be Magyarországon a 2000-es évek közepén – azóta több mint 500 cég számára készítettünk személyes auditot.
Ez a kérdéssor azóta folyamatos fejlesztésen megy keresztül, így most egy olyan összeállított, letisztult verziót kapsz, amely összefoglaló képet ad marketinged jelenlegi állapotáról.
Természetesen még a mesterséges intelligencia korában is igaz:
🔍 egy személyes audit mélyebb és részletesebb, mint bármely automatikus vagy online elemzés. Ha ilyet szeretnél, vagy ha megpróbáltad kitölteni az audit kérdéslistánkat de egyedül nem boldogulsz a válaszokkal, IDE kattintva kérheted ajánlatunkat, és elvégezzük helyetted!
1. lépés
Általános információk a cégedről