Nos, a keresgélők nagy örömére temérdek olyan online felület létezik, amelyekre a páciensek megírhatják tapasztalataikat egy orvossal vagy klinikával kapcsolatban. Ez egy rendkívül hasznos forrás a még bizonytalan, leendő páciensek számára, hiszen a volt és jelenlegi pácienseid szavai valódi tapasztalatokon alapszanak, nem pedig önfényező marketingszövegek.
Ebben a digitális világban, ahol bárki egy perc alatt kiderítheti az igazságot rólad, sebészi pályád jövője függhet attól, hogy ügyfeleid milyen véleményeket írnak rólad és hogyan értékelik sebészetedet az erre alkalmas nyilvános platformokon. Ez a plasztikai sebészeti marketing egyik alappillére.
Jogos ilyenkor a kérdés, hogy akkor hogyan lehet jó értékeléseket szerezni. A legegyszerűbb válasz: ki kell érdemelni őket. Légy kedves ügyfeleiddel, biztosíts nekik első osztályú plasztikai szolgáltatásokat és éreztesd velük, hogy nem csupán páciensek számodra.
Íme néhány további tudnivaló a páciensvéleményekről!