Milyen a jó honlapkészítés? Melyik a jó honlapkészítő cég? Mire kell vigyázni új weboldal készítésen esetén? Melyik a legmodernebb webdesign? A marketing tanácsadó válaszol!

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Honlapkészítés

 

Honlapkészítés online marketing alapokon

Szerinted mi a legfontosabb a honlapkészítés során? Mit vársz egy új honlaptól? Én elsősorban azt, hogy üzleteket hozzon. Konverziókat. Legyen bármi is az, amivel foglalkozol. A honlapkészítés során mindig ezt kell figyelembe venni. Amikor valakitől megkérdezem, milyen honlapot szeretnél, azt válaszolja:

 

  • a honlapom legyen szép,
  • a honlapom legyen könnyen kezelhető,
  • a honlapkészítés legyen olcsó.

 

Ezek fontosak, de csak azt szolgálják, hogy ügyfeled legyen. Fordítva kell tehát elkezdeni a honlapkészítést: először tervezzük meg marketing szempontból a weboldalat, aztán jöhet az, hogy a website legyen mindemellett szép, könnyen kezelhető, és a honlapkészítés a lehető legolcsóbb, legalábbis ár/érték arányban. 

 

A honlapkészítés különböző fajtái

Az Open Source CMS rendszerekre való honlapkészítés (WordPress, Joomla stb.)

Az open source alapú honlapkészítés igazából csak egy sablon összekattingatása, nem igazi honlapkészítői, programozói munka. Ennek ellenére igen sokszor hatalmas összegeket elkérnek egy WordPrss vagy más, egyébként ingyenes sablon beállításáért, amit ezek a cégek honlapkészítésnek neveznek. Ezen rendszerek nem véletlenül ingyenesek, rengeteg hátrányuk van, melyről sokat írtam, az alább található cikkek között is látsz ilyeneket!

 

Egyedi forráskódú honlapkészítés

Az egyedi forráskódú CMS rendszerekre alapozott honlapkészítés az igazi programozói munka. Sajnos én nem vagyok webprogramozó, de azon szakemberek, programozók munkáját nagyra becsülöm, aki egyedi forráskóddal készít honlapokat. Elvállalhatnám én is ügyfeleim honlapkészítési munkáját, egy WordPresst én is össze tudok kattingatni, sablonból bármikor. Pénzt is kérhetnék érte. De nem teszem. Számomra fontosabb az, hogy olyan honlapkészítő céggel dolgozzanak együtt ügyfeleim, akik valóban erős, jó honlapokat készítenek nekik, egyedi, minőségi forráskódú CMS rendszerek segítségével. 

 

Honlapkészítés marketing tanácsadó segítségével

NE kezdj bele online marketing tanácsadó nélkül! Miért? Mert a honlapkészítő cégek nagy része kihasználja az ügyfelek laikusságát. Gyakran látom, hogy open source, nyílt forráskódú, ingyenes rendszereket, mint a WordPress, a Joomla (és sorolhatnám még, ezeket a az online marketingben eredményeket elérni kívánó cégek számára tiltott rendszereket,) milliós összegekért adnak el, a megvezetett vevőnek. A webdesignerek nem marketingesek, grafikusok, programozók. Ha jó terméket adnak is el, az online marketinget csak áttételesen ismerik. A honlap, bár a legfontosabb része online marketing stratégiádnak, de csak egy elme. Mi tegyél tehát honlapkészítés előtt? Kattints ide, olvasd el! 

 

A hatékony honlapkészítés eredménye

Nagyon régóta foglalkozom keresőoptimalizálással, kutatjuk, mi segít egy honlapot ahhoz, hogy bármilyen szóra az első háromba legyen a Google találati listáján. Ehhez azonban kell egy erős, jó honlapmotor, mellyel dolgozni tudunk. A hatékony honlapkészítés eredménye a konverzió, a vásárlás, az asztalfoglalás vagy bármi, ami pénzt hoz. Mutatok is egy példát. Az alábbi ábrán egy étterem konverzióinak, asztalfoglalásainak növekedését látod. Két évet hasonlítottunk össze. 

 

Honlapkészítés online marketing tanácsadó segítségével

 

Az eredmények a marketing munka hatékonyságát tükrözik, de ha nem készíttetünk volna ügyfelünknek egy hatékony honlapot, nem tudná ezt az eredményt produkálni. 

 

Honlapkészítés témában írt egyéb cikkeinket itt olvashatod:
 

Miért bízd a honlapkészítést egy profi webdesigner cégre, ügynökségre?

2023/04/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ezért van szükséged profi honlapkészítő cégre, ügynökségre

Te magad készítetted a honlapod? Tudom, a saját gyerekét nehezen ítéli meg az ember, főleg mások előtt. Tudtad, az IKEA-bútor összereszerelésben is az a legnagyobb csel (azon felül,...
7 fontos webdesign trend 2023-ban: honlapkészítés kisokos

2023/03/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

7 fontos webdesign trend 2023-ban

Online marketing tanácsadóként rengeteg rossz honlapot látok. Szakemberként látom, ez a honlap nem fog üzletet hozni a tulajdonosának. Az emberek általában néhány...
Honlapkészítés 2023 – a legfontosabb webfejlesztési trendek

2023/03/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó, SEO tanácsadó

Honlapkészítés 2023 – a legfontosabb webfejlesztési trendek

Ha már egy ideje meg van a honlapod, érdemes elgondolkozni a cseréjén, frissítésén. Az emberek 3-4 évente cserélnek autót, 2 évente telefont, de egy cégvezetőnek sokszor egy...
Google Analytics 4 - Útmutató marketingeseknek

2022/11/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Google Analytics 4 - Útmutató marketingeseknek

A Google Analytics 4 és a Universal Analytics bemutatása, különbségek. Miben újít a Google Analytics 4? Hogyan válts át Google Analytics 4-re a UA-ról? Mutatjuk! 
Honlapkészítés 2023-ban – Hogyan és kivel fogj hozzá: Egy átfogó útmutató cégtulajdonosoknak

2022/08/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Honlapkészítés 2023-ban – Hogyan és kivel fogj hozzá: Egy átfogó útmutató cégtulajdonosoknak

Új honlapot szeretnél, de félsz, hogy nem igazodsz el a lehetőségek között? Laikusként nehéz dönteni, 20 év tapasztalattal, marketing tanácsadói szemszögből elmondom, mire...
Domain név választás: Így válassz jól!

2022/06/27 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Így válassz nyerő domain nevet webhelyed számára

Egy jól megválasztott domain név rengeteget elárulhat egy webhelyről, illetve arról a cégről is, ami üzemelteti. A domain név fontos hitelességi tényező, ráadásul még a...
AdSense optimalizálás: Új „kapcsolódó keresés” funkcióval bővült a Google AdSense

2022/04/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Új „kapcsolódó keresés” funkcióval bővült az AdSense

Az AdSense legújabb funkciója, a „kapcsolódó keresés tartalomoldalakon”. Mit is kínál ez az új lehetőség, hogyan kell beállítani, hogyan működik?
E-kereskedelelm az egészségügyben

2021/06/21 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Ezért hasznos az e-kereskedelem az egészségügy számára

Az elmúlt évtizedek során az e-kereskedelem gyökerestől megváltoztatta a viszonteladás kiskereskedelem világát. Az egészségügy azonban valahogyan kikerülte ezeket a...
Honlapkészítés

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!