Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

helyi vállalati SEO

2023/03/29 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A helyi vállalati SEO legnagyobb kihívásai (és megoldásaik)

A helyi SEO egy komoly feladat minden vállalat számára, hiszen érteni kell hozzá a „nemzeti” SEO-hoz, a Google Cégprofil működéséhez, és tudni, hogy hogyan kezeli a Google a...
PPC trendek 2023-ban, amire figyelj

2023/03/28 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A PPC hirdetések trendjei 2023-ra

A fizetős média folyamatosan változó világában nehéz lehet nyomon követni minden változást és trendet az összes platformon. Ahogy a piacok és a fogyasztói magatartás...
7 fontos webdesign trend 2023-ban: honlapkészítés kisokos

2023/03/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

7 fontos webdesign trend 2023-ban

Online marketing tanácsadóként rengeteg rossz honlapot látok. Szakemberként látom, ez a honlap nem fog üzletet hozni a tulajdonosának. Az emberek általában néhány...
hasznos tartalmak frissítése google

2023/03/22 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A hasznos tartalmak frissítésről szólna a Google újonnan publikált tanulmánya?

A Google egy új és igazán érdekes tanulmányt hozott nyilvánosságra az oldalminőség mesterséges intelligenciával való azonosításáról. A dokumentum...
SEO ütemterv

2023/03/21 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Ezért van szükség egy SEO ütemtervre

Bizonyára tisztában vagy vele, hogy a SEO, vagyis a keresőoptimalizálás egy hosszútávú feladat. Éppen ezért olyan fontos, hogy legyen egy jó SEO ütemterved, ami segít nyomon...
Fogászati SEO: Linképítés alapok - Így csináld

2023/03/14 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Fogászati SEO: Linképítés alapok - Így csináld

A fogászati keresőoptimalizálás területe igencsak összetett, hiszen igen nagy a verseny a szektoron belül. Ha fogászati rendelőd van és szeretnél tanácsot kapni a linképítés...
Honlapkészítés 2023 – a legfontosabb webfejlesztési trendek

2023/03/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó, SEO tanácsadó

Honlapkészítés 2023 – a legfontosabb webfejlesztési trendek

Ha már egy ideje meg van a honlapod, érdemes elgondolkozni a cseréjén, frissítésén. Az emberek 3-4 évente cserélnek autót, 2 évente telefont, de egy cégvezetőnek sokszor egy...
Keresési szándék a SEO-ban: Mire kell figyelni?

2023/03/07 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Tartalom a kulcsszavak helyett: Hogyan alakítja át a keresési szándék célzása a SEO-t

Mi az a keresési szándék? Mire kell figyelni SEO beállításaid során, hogy a találati lista élére kerülhess? A keresőoptimalizálás egyre nehezebbé válik,...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!