Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

20 dolog, amire az elmúlt 20 évben megtanultam, mint SEO tanácsadó

2021/01/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

20 dolog, amit az elmúlt 20 évben megtanultam, mint SEO tanácsadó és marketing stratéga

Különös szakma a SEO tanácsadó, vagy akár a marketing tanácsadó is. Nem kérnek soha diplomát, végzettséget, bárki belekezdhet. És bele is kezd. Igaz volt ez akkor is,...
PPC útmutató webáruházaknak

2021/01/06 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

PPC marketing e-kereskedőknek: Rövid útmutató, hosszútávú sikerek

Akik már régóta foglalkoznak PPC marketinggel, azok előszeretettel keresnek minél kreatívabb de költséghatékony módszereket találni arra, hogy minél több ügyfelet...
5+1 marketing trend

2021/01/05 - Bettina

5+1 marketing trend 2021-re

Sikeres marketingesek azok lesznek, akik agilis marketingstratégiákba fektetnek be.
Ezek lesznek a legfontosabb egészségügyi marketing trendek 2021-ben – 2. rész

2021/01/04 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Ezek lesznek a legfontosabb egészségügyi marketing trendek 2021-ben – 2. rész

Ez a cikk 2021 legfontosabb egészségügyi marketinges trendjeivel foglalkozik, és egy múlt heti írásunk folytatása. Érdemes azzal kezdeni, ha még nem olvastad el!
Szótárbejegyzések a SEO-ban

2020/12/29 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Az enciklopédia és szótári találatokra is kitér a Google frissített minőségi kézikönyve

Közel egy évvel a legutóbbi alkalom után a Google októberben ismét frissítette a minőségellenőrei számára készült, de nyilvánosan is elérhető...
Ezek lesznek a legfontosabb egészségügyi marketing trendek 2021-ben - 1. rész

2020/12/28 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Ezek lesznek a legfontosabb egészségügyi marketing trendek 2021-ben - 1. rész

Habár a 2020-as év mindenki számára rendkívülinek bizonyult, a COVID-19 járvány az egészségügyi marketingeseknek is feladta a leckét, amit legkésőbb 2021-ben lesz...
webáruház tartalommarketing

2020/12/22 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

15 e-kereskedelmi tartalommarketing tipp a kezdeti sikerekhez

Egy e-kereskedelmi webhely tulajdonosaként vagy marketingeseként bizonyára tisztában vagy vele, hogy a konverziók létfontosságúak ahhoz, hogy online üzleted versenyben maradhasson. Mindenek előtt...
Így teheted láthatóbbá fogászati praxisodat a Google-on

2020/12/21 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Így teheted láthatóbbá fogászati praxisodat a Google-on

Utánanéztél már, hogy hányadikként jelenik meg praxisod webhelye a Google találatok között, ha valaki rákeres egy fogászati eljárásra? Ezt a rangsorolást a SEO, azaz...
Pihengetünk? mobile
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Fizikai cím

A fizikai cím definíciójaA fizikai cím az emailt feladó...

Minőségi pontszám

Egy számban kifejezett minősítés, amelyet az AdWords különböző...

Információs termék

Az információs termék definíciójaEgy...

Kuponkód

A kuponkód definíciójaA kuponkód az ügyfelek...

Passzív jövedelem

A passzív jövedelem definíciójaA passzív jövedelem azt...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.