Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Az online marketing ügynökség árak

2024/12/05 - Novák Anna, marketing tanácsadó

Online marketing ügynökség árak: mit érdemes tudni, mielőtt döntesz?

Az online marketing már nem luxus, hanem alapvető eszköz minden vállalkozás sikeréhez. De vajon mennyibe kerül egy profi ügynökséggel dolgozni? Az online marketing ügynökség árak...
Google Ads vagy SEO? Melyiket érdemes használni 2025-ben?

2024/12/04 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Google Ads vagy SEO? Melyiket érdemes használni 2025-ben?

Sok SEO ügynökség szerint a Google Ads pénzkidobás. Azok szerint, akik nem értenek a keresőoptimalizáláshoz, a SEO halott. Mi az igazság 2025-ben?  
Milyen online marketingtrendeket tartogat 2025?

2024/11/26 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Milyen online marketingtrendeket tartogat 2025?

Az online marketing és annak eszközei az elmúlt 26 évben, amióta marketing tanácsadóként ezzel foglalkozok folyamatosan változtak. De a 26 év alatt nem láttam ennyi...
Kattintásmentes keresések – Mi lesz a SEO-val?

2024/11/22 - Máté Balázs, SEO tanácsadó

Kattintásmentes keresések – Mi lesz a SEO-val?

Nagyon sok keresés nem kattintásban végződik. De mi lesz így a SEO-val? Van még értelme a keresőoptimalizálásnak? Mit tehet a SEO szakember ez ellen?
Digitális marketing alapjai: mi a sikeres online stratégia titka 2025-ben?

2024/11/21 - Sándor Petra, online marketing

Digitális marketing alapjai 2025: így építs sikeres online stratégiát

Miért kiemelten fontos a digitális marketing 2025-ben? Napjainkban a digitális marketing már nem csupán egy választható eszköz a vállalkozások számára, hanem alapvető...
SEO linképítés útmutató: hogyan javítsd a weboldalad helyezését?

2024/11/20 - Sándor Petra, online marketing

SEO linképítés útmutató: hogyan javítsd a weboldalad helyezését?

A SEO linképítés az egyik legfontosabb és leghatékonyabb módszer, amellyel javíthatod weboldalad helyezését a Google keresőjében. A linképítés nem...
Linképítés árak 2025-ben: mire számíthatsz a legújabb trendek tükrében?

2024/11/19 - Sándor Petra, online marketing

Linképítés árak 2025-ben: mire számíthatsz a legújabb trendek tükrében?

A digitális jelenlét alapja a jó pozíció a keresőmotorok találati listáján. Ezt a pozíciót a keresőoptimalizálás (SEO) különféle eszközeivel lehet...
5 hatékony fogászati marketing stratégia, ami megnöveli a pácienseid számát

2024/11/18 - Sándor Petra, online marketing

5 hatékony fogászati marketing stratégia, ami megnöveli a pácienseid számát

A fogászati marketing az egyik legfontosabb eszköz a modern fogorvosi rendelők számára. Az egészségügyi szektor, különösen a fogászat, rendkívül kompetitív piaccá...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!