Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

étterem instagram marketing

2023/06/07 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

6 hatékony mód, hogy több Insta követője legyen éttermednek

Szeretnél több Insta követőt éttermed számára? Mutatunk néhány bevált praktikát, amellyel szépen építheted a közönséged! 
Hibák az egészégügyi marketingben, amelyeket kerülj el

2023/06/06 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

5 gyakori egészségügyi marketing hiba, amelyek gyorsan visszavághatják bevételed

Ahogy beléptünk a 2023-as pénzügyi évbe, az egészségügyi ágazat továbbra is kihívásokkal szembesül termékeinek és szolgáltatásainak hatékony...
Marketingelemek a weboldalon, amelyeket ne hagyj le egészségügyi szolgáltatóként

2023/05/30 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Az egészségügyi weboldal hatékony marketingelemei

Az egészségügyi vállalatok számára a weboldalak ma már elengedhetetlen eszközök a marketingben. Egy jól kialakított és hatékonyan működő weboldal nemcsak...
Egészségügyi tartalommarketing tippek a konverziónövelésért

2023/05/23 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

8 Hasznos egészségügyi tartalommarketing tipp

A tartalommarketing használata széles körben elterjedt a digitális marketingszakemberek körében. Az egészségügyi marketingszakemberek azonban gyakran figyelmen kívül hagyják. A...
chatgpt tartalommarketing

2023/05/17 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

ChatGPT marketingre: mire használd és mire ne az új chatbotot a tartalommarketingben?

A ChatGPT megjelenésével számos találgatások is útnak indultak: vajon képes kiváltani a tartalomgyártást, és a tartalommarketingesek kora leáldozott vele? Vajon mennyit tud...
Hatékony kulcsszóstratégia az egészségügyben: ez a 4 dolog szükséges

2023/05/16 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

4 lépés az egészségügyi kulcsszóstratégia kidolgozásához

A kulcsszavak képezik a keresőoptimalizálás (SEO) alapját az egészségügyben. Ez az a nyelv, amelyet az emberek az egészségükkel kapcsolatos kérdések online...
Étterem marketing – csak arra költs, ami vendéget hoz!

2023/05/10 - Máté Balázs, étterem marketing tanácsadó

Étterem marketing – csak arra költs, ami vendéget hoz!

Ha éttermet vezetsz, talán már érezted azt, a marketing egy része kidobott pénz. Érzed, valahol olyanra költöd a pénzt, amire nem kellene. Ha ezt nem szeretnéd, ez a cikk neked...
seo tippek

2023/05/10 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

4 tipp, amivel megduplázhatod SEO-ból érkező forgalmad

A keresőoptimalizálás még ma is rendkívül hatékony eszköz, amelynek eredményeit te is realizálhatod. Mutatunk 4 tippet, amivel máris jó útra léphetsz! 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!