Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

Mit csinál, mi az és mire jó egy online marketing ügynökség?

2024/03/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Kell-e cégednek online marketing ügynökség?

Érvek és ellenérvek, melyek alapján megmutatjuk, kell-e cégednek, és ha igen, hogyan válaszd ki a tökéletes online marketing ügynökséget céged számára.
A SEO és a közösségi média szoros kapcsolata, egymásra hatása

2024/03/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó, SEO tanácsadó

A SEO és a közösségi média szoros kapcsolata

Nem titok, hiszen sokat publikálunk róla, PHD munkám és marketing kutatási terültem egyik eredménye az online marketing eszközök kölcsönhatásait bemutató modell. Ezen modellben 25...
Az AI hatása az turizmus és vendéglátás marketingre

2024/02/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó, SEO tanácsadó

Az AI hatása az turizmus és vendéglátás marketingre

Hogyan és mire használható a mesterséges intelligencia, azaz az AI a turizmus és vendáglátás marketing területén? Mire jó az MI a hotel és étterem marketingben?
Sokan azt gondolják, az MI, vagy Ai, azaz a mesterséges intelligencia teljesen helyettesíthet egy SEO szakembert. Mutatjuk, mire jó, és mire nem az AI.

2024/02/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó, SEO tanácsadó

Mire jó és mire nem a mesterséges intelligencia a keresőoptimalizálásban?

Sokan azt gondolják, az MI, vagy Ai, azaz a mesterséges intelligencia teljesen helyettesíthet egy SEO szakembert. Mutatjuk, mire jó, és mire nem az AI.
Gyakolrati, megvalósítható hotel marketing tippek, a 25 éve marketing tanácsadóként dolgozó Máté Balázs szakmai tapasztalatai és kutatásai alapján.

2024/01/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó, SEO tanácsadó

2024 legfontosabb hotel marketing trendjei

Ha egy hotel marketing kommunikációjáért felelsz, talán eljutottál oda Te is, hogy manapság a direkt foglalások növelése az egyik legfontosabb feladat. Hatalmas összegeket fizetsz ki...
Google Discover tippek

2024/01/08 - Novák Anna

Google Discover: Hogyan juthatnak el a tartalmaid a Discover hírfolyamába?

A Google Discover egyedi módon segít felfedezni tartalmakat, személyre szabva az érdeklődési körünk alapján. Ezen platformon való megjelenés lehetőséget teremt a webhelyeknek...
közösségi média marketing terv

2023/12/31 - Novák Anna

Így készíthetsz könnyen egy hatékony közösségi média marketing tervet

A digitális világban a hatékony közösségi média jelenlét elengedhetetlen a vállalkozások és a márkák számára. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan...
Piackutatás

2023/12/30 - Novák Anna

Melyek a hatékony piackutatás kulcselemei startupok számára?

A startupok sikere szorosan összefonódik a hatékony piackutatással, amely lehetővé teszi számukra, hogy mélyrehatóan megismerjék a piacukat és az ügyfeleik igényeit. Az...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!