Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Online marketing cikkek

Marketing a válság idején

2022/10/12 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Marketing a válság idején

A legtöbb cég már a válság szó hallatán is hajlamos visszavenni marketing-költségvetéséből, vagy teljesen felhagyni vele. Ilyenkor azonban a marketingcsapat addigi munkája,...
A metaverzum marketing avagy az e-kereskedelem jövője

2022/10/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A metaverzum marketing avagy az e-kereskedelem jövője

Marketing egy virtuális világban? Igen, a metaverzumban már nagy nevek is jelen vanna, így lassan új fogalmat tanulhatunk meg, ez a metaverzum marketing. De mi is ez az egész, és hogyan áll most? 
Mit csinál egy SEO tanácsadó?

2022/10/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mit csinál egy SEO tanácsadó?

Mire jó a SEO tanácsadó, mennyibe kerül és mikor térül meg? Milyen feladatai vannak és milyen eredményeket várhatunk tóle? Komplex ügynökség, vagy SEO...
Helyi online marketing

2022/10/05 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Helyi online marketing: 5 tipp a hatékony helyi SEO-hoz és keresőmarketinghez

A láthatóság mindig is fontos sikertényező volt az üzletek számára. Egy olyan összcsatornás világban azonban, amiben az ügyfelek figyelméért folytatott verseny hevesebb, mint...
A magánorvosi praxismarketing fontos feladata a páciensszerzés

2022/10/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A pácienskör bővítése 2022-ben – II. rész

15 év egészségügyi marketing tanácsadói múltunk alapján összefoglaltuk melyek azok a tennedők melyeket 2023-ban meg kell tennie egy orvosnak, egy rendelőnek, egy...
Így készíts sikeres landing page-eket hirdetéseidhez

2022/10/03 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Mi a sikeres landing page titka? Segítünk!

Tegyük fel, hogy van egy remek hirdetésed. Nagyszerű szöveget írtál hozzá, megnyerő a felhívásod, odafigyeltél a célzásra és az ajánlattétel is optimális...
Pinterest elérés növelése

2022/09/28 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Így javíthatod Pinterest eléréseidet

Sok cégnek nehezére esik egy stabil jelenlétet kialakítani a Pinteresten, főleg akkor, ha kevésbé „pinelhető” termékeket, vagy épp szolgáltatásokat kínálnak...
SEO taktikák, amelyekre nem éri meg időt fordítani

2022/09/26 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

3 felesleges SEO taktika, amire nem éri meg időt pazarolni

A keresőmotoroknak rendszeresen igazodniuk kell a felhasználók egyre változó szokásaihoz és a legújabb keresőtrendekhez. Ebből következik, hogy a SEO „szabályai” is...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!