Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

E-commerce branding

2020/09/15 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

5 tipp e-kereskedelmi céged brandingjéhez

A legtöbb marketinges tisztában van vele, hogy a vásárlók nagy része márkákat vásárol, nem pedig termékeket. Az online lebonyolított vásárlások száma...
Mobil SEO: Helyi optimalizálás, felhasználói élmény és struktuált adatok

2020/09/12 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A nagy mobil SEO útmutató – 3. rész

Mobil SEO útmutatónk első és második részében a mobilos keresőoptimalizálás alapjairól, illetve a teljesítmény fontos szerepéről volt szó. A...
Fogászati weboldal tippek 1. rész: Ezekkel a tippekkel szerezhetsz több pácienst

2020/09/10 - SzSz

Fogászati webdesign tippek, amikkel több pácienst szerezhetsz - 1. rész

Ha több pácienst szeretnél ellátni rendelődben, akkor optimalizálnod kell fogászati webdesignodat. Persze ezt könnyebb leírni, mint konkrétan kivitelezni, mégis fontos foglalkozni vele, ugyanis...
Fogászati weboldal tippek 1. rész: Ezekkel a tippekkel szerezhetsz több pácienst

2020/09/10 - SzSz

Fogászati webdesign tippek, amikkel több pácienst szerezhetsz - 1. rész

Ha több pácienst szeretnél ellátni rendelődben, akkor optimalizálnod kell fogászati webdesignodat. Persze ezt könnyebb leírni, mint konkrétan kivitelezni, mégis fontos foglalkozni vele, ugyanis...
SEO-s tartalmak készítése

2020/09/09 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Mik azok a SEO tartalmak (és hogyan készíts igazán jókat)?

A „SEO tartalmak” kifejezéssel számos alkalommal találkozhattál már online kutatásaid során, de ha még csak most ismerkedsz a keresőmarketing világával, akkor meglehet, hogy...
Így javíthatod webhelyed mobilos verziójának teljesítményét

2020/09/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A nagy mobil SEO útmutató – 2. rész

Múlt heti cikkünkben felvezettük a mobil SEO szerepének és hasznának alapjait. E heti lapszemlénkben kifejezetten a mobil SEO javítására térünk át. Kezdjük is!
10 tartalomtípus az egészségügyi közösségi média marketinghez, amire pácienseid is felfigyelnek majd

2020/09/03 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

10 tartalomtípus az egészségügyi közösségi média marketinghez, amire pácienseid is felfigyelnek majd

Legyen szó fogorvosi, vagy más jellegű egészségügyi közösségi média marketingről, komoly feladatot jelent mindez egy ember számára. Szerencsére egy csapat tapasztalt...
A mobil SEO alapjai - miért van szükség rá?

2020/08/29 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A nagy mobil SEO útmutató – 1. rész

A telefonjaink rabjai lettünk. Sokan telefonjukra pillantanak rá először, amikor reggel felébrednek, és ez az utolsó dolog, amit elalvás előtt látnak. Mindenre ezeket a kütyüket használjuk,...
Pihengetünk? mobile
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Keresztértékesítés

Mi is az a keresztértékesítés?Az a...

Directory

A directory definíciójaA directory egy olyan keresőszolgáltatás,...

Értékesítési folyamat

Az értékesítési folyamat definíciójaAz...

Email CPM

Az email CPM definíciójaHa egy hirdető szeretne marketing emaileket küldeni...

Fehérlista

A fehérlista definíciójaA fehérlista egy...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.