Ma már nem kérdés, az online marketing eszközök költséghatékonysága nagyságrendekkel jobb minden hagyományos marketing stratégiánál. Sokan ezért egy egységként tekintenek minden online marketing eszközre, gondolva, ez úgyis jó, tuti megtérül, EZ TETSZIK, ezzel akarok foglalkozni. Pedig hatalmas különbségek vannak az eszközök ROI-ja között, sőt, akár egy eszköz megtérülésé is sokkal rosszabb lehet, ha önmagában használjuk (pl. a Google hirdetések SEO nélkül).
Rengeteg marketing csatorna és eszköz közül válogathatsz, és nem mindig egyértelmű, hogy márkádnak mivel lenne érdemes foglalkoznia, és mivel nem, elvégre nincs két egyforma cég.
Hogy megkönnyítsük a döntést, összegyűjtöttük és sorba rendeztük azokat az online marketing eszközöket, amiket bárki vagy bármilyen cég sikeresen integrálhat marketing stratégiájába. A következőkben erről lesz szó.