A Xiaohongshu (Little Red Book) a közösségi média és az e-kereskedelem ötvözésével forradalmasította a vásárlási élményt. Ez a platform nemcsak közösségi médiaként működik, hanem online piactér is, amely inspirációt adhat a magyar webáruházak számára. Hogyan építheted be ezt a modellét a saját webáruház marketingedbe? Mutatum nektek a Xiaohongshu titkát és ütőképes stratégiáit!
A webáruházak világa sosem volt ilyen izgalmas! 2025-ben a marketingeszközök és trendek teljesen új szintre emelik a versenyt, különösen az AI-alapú megoldásokkal. Ha webáruház-tulajdonos vagy, készülj fel arra, hogy a bevételed megduplázásához nem elég pusztán a hagyományos marketingstratégiákra támaszkodni – itt az ideje a változásnak!
Naponta 700 000 szállodai webhely versenyez egymással – hogyan érheted el, hogy a tiéd nyerjen? Az ügyfelek háromféleképpen foglalhatnak szállást: közvetlenül a szálloda webhelyén, telefonon vagy harmadik fél platformján (pl. Booking.com). A szállodák számára előnyösebb, ha a vendégek közvetlenül náluk foglalnak, mivel így közvetlen kapcsolatba kerülhetnek velük és anyagilag is jobban járnak. Ezért a szálloda webhelye kulcsszerepet játszik a foglalások lebonyolításában. Az alábbiakban 5 fontos szempontot gyűjtöttünk össze egy szálloda weboldalának tervezéséhez.
A Google Discover egyedi módon segít felfedezni tartalmakat, személyre szabva az érdeklődési körünk alapján. Ezen platformon való megjelenés lehetőséget teremt a webhelyeknek szélesebb közönség elérésére. Hogyan érheted el mindezt? Erről és a Google Discover fontosságáról lesz szó a következő blogbejegyzésünkben.
Minden valamirevaló modern cégnek szüksége van egy online jelenlétre. Egy saját webhely például nem csak egy teljesen új közönséges segít elérni, hanem lehetőséget ad arra, is, hogy megkülönböztethesd saját márkádat versenytársaidétól.
Egy jól optimalizált webhelyszerkezet szolgáltatja a sikeres SEO alapjait. De mi kell ahhoz, hogy ez a szerkezet stabilan álljon és biztosítsa a sikeres keresőoptimalizálást?
Kevés dolog veheti el úgy az ember önbizalmát, mint az, amikor valaki sokat dolgozik egy webhelyen, amit aztán senki sem látogat. Ha te is ilyen helyzetben vagy, akkor nem kell aggódnod – számos kisebb cég tapasztalja ezt, amikor először digitális mezőkre lép, és szerencsére több mindent is tehetsz annak érdekében, hogy felhívd célközönséged figyelmét újonnan indult webhelyedre.
Egy webáruház gazdájaként talán veled is előfordult már, hogy úgy érezted, nem térülnek meg igazán a marketingbe fektetett összegek. Talán nincs elég forgalom, vagy elég vásárló, esetleg nem jelenik meg webáruházad a Google találatai között, és így tovább.
Amikor szóba kerül a keresőoptimalizálás, a legtöbben a kulcsszavak és linkek mentén kezdenek el gondolkodni. Habár ezek mind fontos tényezők, a technikai SEO éppen annyira sokat segíthet (vagy ronthat) egy webhely láthatóságán, mint a linkprofil, vagy az alkalmazott kulcsszóstratégia.
A Google első sorban olyan webhelyeket szeretne felsorolni felhasználóinak, amik nem csak kiváló tartalmakat kínálnak, hanem első osztályú böngészési élményt is.
A következőkben azokról a gyakori technikai SEO hibákról lesz szó, amik meglepően sok egészségügyi webhelyre jellemzőek – talán épp a tiédre is. Lássuk tehát, hogy melyek ezek, és hogy hogyan orvosolhatod őket!
A Google megállás nélkül azon dolgozik, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtó webhelyeket kínálja fel keresőtalálatai között. E végtelen törekvés következő fejezetéhez értünk most el, ugyanis 2021 májusában a Google hivatalosan is rangsorolási szempontként kezdi kezelni az úgynevezett alapvető webes vitals-mutatókat, amelyekről az elmúlt év során egyre többet hallhattunk.
De mik ezek a mutatók, és miért kell foglalkoznia velük minden orvosnak és egészségügyi szervezetnek? Az alábbiakban ezekről lesz szó!