Ki árul fizetett hirdetéseket? Pl. a Google és a Facebook. Nos, kevés nagyobb marketing gépezet van, mint ami ennek a két cégnek a rendelkezésére áll. Mire használják ezt az erőt a leghatékonyabban? Meggyőznek marketing szakembereket arról, hogy használd a rendszerüket. Rengeteget költenek önreklámra, hirdetéseik eladásra. Az, hogy a Facebookon organikusan elérj embereket nem érdeke Zuckerbergnek, nem reklámozza, esetleg kényszerből engedi, hogy tedd. A Google is féltve őrzi a titkot, hogyan kerülhetsz organikusan a találati lista élére. Fizess inkább a hirdetéskért. Pedig az organikus elérések sokkal hatékonyabbak, mint a fizettettek, és ezt ma be is bizonyítom neked.
Sok marketingszakember továbbra is ragaszkodik a hagyományos módszerekhez kínálatuk vagy ügyfeleik népszerűsítésére – leginkább azért, mert nem értenek ahhoz, hogyan lehet organikusan elérni a potenciális vevőket. Sajnos azonban ezek a hirdetések mára már sokkal kevésbé hatékonyak, mint régebben, aminek több oka is van, ezeket felsorolom, és a cikk végén mutatom: példán keresztül kiszámolva a valóságot!