2019-ben mindenki tisztában van azzal, hogy egy szálloda egyszerűen nem szállhat versenybe a vendégekért, ha nem rendelkezik egy modern, naprakész webhellyel. Ez persze önmagában még messze nem elég, hiszen lényegében minden valamirevaló szálloda igyekszik elérhetővé tenni magát az interneten a leendő utazók számára. Ahhoz, hogy kiemelhesd magad megannyi versenytársad közül, és sikerrel küzdj meg a szállásközvetítő portálokkal (OTA, Booking és társai), aktívan kell tenned azért, hogy az online keresgélő felhasználók könnyedén rátalálhassanak szállodád webhelyére.
Kutatásaink és szálloda marketing tapasztalataink szerint nincsen egy olyan eszköz sem, mely ennyire hatékonyan tudna vendégeket és rendezvényeket közvetíteni egy szálloda számára, mint a keresőoptimalizálás. A fizetett Google hirdetések is nagyon hatékonyak, de egyrészt pénzbe kerülnek, másrészt kevesebb embert érhetsz el velük (normál költségkerettel), mint a SEO (a keresőoptimalizálás rövidített elnevezése) segítségével.
A leghatékonyabb hotel marketing eszköz tehát a keresőoptimalizálás – cikkünk célja elmagyarázni, hogy mi is ez, és hogyan viheted sikerre vele szállodádat! Kezdjük is!