Azért azt ne gondold, hogy most egy általános, minden estre használható B2B marketing stratégiát tudunk 15 pontban leírni, hiszen minden helyzet más és más. Habár mindenki egy meghatározó sablonstratégiára vágyik, amivel vállalatát az egekbe röpítheti, mivel nincs két egyforma cég, így nincs két egyforma B2B stratégia sem. Az eltérő célközönségek, erőforrások és kínálat miatt a különböző vállalatoknak mind egyedi taktikával kell előállniuk, hogy elérhessék üzleti céljaikat. Természetesen szívesen segítünk egy egyedi B2B marketing stratégia kidolgozásában is, kattints IDE, és vedd fel velünk most a kapcsolatot!
Ma a B2B leadgenerálással foglalkozunk, hiszen itt ér össze minden marketingtörekvésed. Webhely-optimalizálás, tartalommarketing, közösségi média, és így tovább. Mielőtt azonban belekezdenénk, szükség esetén itt tájékozódhatsz a lead és a leadgenerálás (erről ITT) fogalmak jelentéséről, és ha ezeket a bejegyzéseket elolvasod, azt is érted majd, hogy kapcsolódnak a leadek a konverziókhoz!