A technológia előrehaladtának és vívmányainak köszönhetően az egészségügyi marketing egy különös, korábban sosem tapasztalt fázisánál járunk jelenleg. Számtalan digitális eszköz áll a marketingesek rendelkezésére, és sosem volt olyan egyszerű online kampányt indítani, mint manapság. Azonban a bőség zavara sokakat elrettent attól, hogy praxisuknak az online marketing erejével szerezzenek új pácienseket.. Ez komoly probléma, hiszen a hagyományos marketingeszközök (újság, TV, rádió, stb.) már messze nem olyan hatékonyak, mint 10-20 évvel ezelőtt.
Nem csoda, hogy az online marketing külön hivatássá nőtte ki magát. Rengeteg időt kell erre rááldoznia azoknak, akik lépést szeretnének tartani a valaha volt leghevesebb versenyben. Ennek az időnek egy jó részét általában a kutatgatás teszi ki – az interneten rengeteg információ kering arról, hogy mi működik a legjobban egy egészségügyi szolgáltató számára, azonban sok cikk mond ellent egymásnak és nehéz elkülöníteni a pontos információkat a tévhitektől és digitális legendáktól.
Cikkünkben éppen ezért most szeretnénk tisztázni a dolgokat, és 12 pontban összefoglalni, hogy mit is kell tennie egy egészségügyi szolgáltatónak, hogy érvényesülhessen a digitális közegben, és hogy leendő páciensei minél könnyebben rátalálhassanak az interneten!