Bármelyik iparágat is nézzük, a digitális marketing már hosszú évek óta a vezető marketingforma. Ez a váltás a hagyományosról a digitálisra számtalan változással járt, de az alapelv továbbra is ugyan az – marketinget az végez, aki szeretne népszerűsíteni, értékesíteni valamit.
Ingatlanügynökként – vagy egy ingatlanügynökség marketingeseként – a feladatod az, hogy otthonokat, üzlethelységeket, irodákat, vagy bármilyen más ingatlant értékesíts. Ez egyértelmű. De hogyan zajlik ez a digitális világban? Melyek azok a technikai és közösségi trendek, amelyek meghatározzák, hogy hogyan is néz ki egy digitális ingatlanmarketing-stratégia manapság? Nem csak az online ingatlan portálok, mint pl. az Ingatlan.com léteznek. Építs ki saját, egyedi online marketing stratégiát ingatlan közvetítő irodádnak, tapasztalatból tudjuk, sokat fog segíteni a jutalékok megszerzésében!
A következőkben felvázoljuk, hogy hogyan is néz ki egy ilyen stratégia, de előtte…