Persze, egy ilyen rangú domaint, még akkor is jól jön a Google-ben sok mindenre, ha semmi Google irányelvre nem figyel, hiszen annyi link mutat rá. De nem, nem figyelnek ilyesmire, a Google sebesség tesztjén is csak 40%-ot ér el a weboldal, a szabványossági kritériumokban is vannak hibák a W3C validátor szerint. Mert megtehetik. De egy KKV nem. Sőt, mondom, ha online PR szempontból nézem, egy multi sem, de ezt most tényleg hagyjuk.
Egy KKV legfontosabb online marketing eszköze a SEO, minden paraméterre ügyelnie kell. Igen, néha ez lemondásokkal jár, sok szöveg, kevesebb csillivilli, de az eredmények magukért beszélnek. Olvasd el ezt a tanulmányt itt pl: SEO eredmények az egészségügyben.
Persze, nem jelenti ez azt, hogy egy keresőoptimalizált weboldal csúnya kell legyen, sőt. De vannak kritériumok, melyeknek meg kell felelnie, ha üzleteket szeretnénk weboldalunkról. Ezek a kritériumok néha korlátok közé szorítják a SEO webdesignereket is, de egy jó grafikus attól még tud szép honlapot tervezni, hogy figyel a keresőoptimalizálási elvekre. Persze, a szép egy relatív fogalom. De az biztos, azt el kell felejtenünk, amilyen az apple.com
A harc egyre élesebb, egyre több cég ismeri fel a SEO jelentőségét. Ahhoz, hogy webhelyed versenybe szállhasson egy ilyen mezőnyben, egy jól keresőoptimalizálható weboldalra lesz szükséged. Ahhoz, hogy sikeres legyél, három fontos szempontot kell figyelembe venned a webhely SEO központú megtervezésekor: