AMP - Mitől lesz egy webhely SEO-barát? Mi kel a keresőoptimalizált honlapkészítéshez?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Mitől lesz egy webhely SEO-barát?
2024/12/18
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Tudjátok mivel lehet őrületbe kergetni engem? Amikor megkérdezek egy KKV marketingesét/tulajdonosát, milyen weboldalt szeretne, és azzal kezdi: „Legyen olyan, mint az Apple.com…. Az annyira letisztult, igényes és szép.” Ha valaha foglalkoztál már a keresőoptimalizálással, akkor most már te is nevetsz, jól tudva, hogy az Applenek nincs szükséges seo landing-ekre, és nem azért lesz több, vagy kevesebb vásárlója, mert megtalálják a Google-ben. Igaz PR-ben nekik sem ártanak, ha mondjuk a környezetvédelem szóra az elsők lennének, de eddig még az USA-ban sem jutottak el az online PR-esek…
 

 

KÖVESS MINKET

ISTAGRAMMON

Persze, egy ilyen rangú domaint, még akkor is jól jön a Google-ben sok mindenre, ha semmi Google irányelvre nem figyel, hiszen annyi link mutat rá.  De nem, nem figyelnek ilyesmire, a Google sebesség tesztjén is csak 40%-ot ér el a weboldal, a szabványossági kritériumokban is vannak hibák a W3C validátor szerint. Mert megtehetik. De egy KKV nem. Sőt, mondom, ha online PR szempontból nézem, egy multi sem, de ezt most tényleg hagyjuk.

 

Egy KKV legfontosabb online marketing eszköze a SEO, minden paraméterre ügyelnie kell. Igen, néha ez lemondásokkal jár, sok szöveg, kevesebb csillivilli, de az eredmények magukért beszélnek. Olvasd el ezt a tanulmányt itt pl: SEO eredmények az egészségügyben

 

Persze, nem jelenti ez azt, hogy egy keresőoptimalizált weboldal csúnya kell legyen, sőt. De vannak kritériumok, melyeknek meg kell felelnie, ha üzleteket szeretnénk weboldalunkról. Ezek a kritériumok néha korlátok közé szorítják a SEO webdesignereket is, de egy jó grafikus attól még tud szép honlapot tervezni, hogy figyel a keresőoptimalizálási elvekre. Persze, a szép egy relatív fogalom. De az biztos, azt el kell felejtenünk, amilyen az apple.com

 

A harc egyre élesebb, egyre több cég ismeri fel a SEO jelentőségét. Ahhoz, hogy webhelyed versenybe szállhasson egy ilyen mezőnyben, egy jól keresőoptimalizálható weboldalra lesz szükséged. Ahhoz, hogy sikeres legyél, három fontos szempontot kell figyelembe venned a webhely SEO központú megtervezésekor:

 

B2B online marketing egészségügyi marketing étterem marketing Google growth-hacking Hatékony honlapüzemeltetés Honlapkészítés hotel marketing Online marketing SEO, keresőoptimalizálás

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 12

Átlagos értékelés: 4.6




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.