Az online marketing folyamatosan változó világában egy marketing szakember kénytelen folyamatosan új technikákat kipróbálni, és új taktikákkal bővíteni stratégiáját, ha versenyben szeretne maradni. A Google szinte folyamatosan változtatja algoritmusát, a Facebook is állandó változásban van, ezt a mozgást követnie kell online marketing kommunikációdnak és weboldaladnak is. Nincs ez másképp egy biztonságtechnikára specializálódott cég esetén sem. A biztonságtechnika terőletén egyre fokozódik a konkurencia harc, de szerencsére sokan gondolják még úgy, hogy a kapcsolati rendszer a leghatékonyabb marketing eszköz. Pedig ha tudnák, ismernék az Internet marketing erejét… Ez mindenképpen jó hír Neked, aki az élre kerülhetsz a digitális kommunikációban, így versenyelőnyre is szert tehetsz a lemaradókkal szemben.
A biztonságtechnikai cégek között végzett külföldi kutatások szerint azonban az online marketing eszköztára az alábbi ábrán bemutatottak alapján hoz üzleteket a cégeknek:
A biztonságtechnikai cégek alkalmazhatnak többek között inbound vagy tartalommarketinget, közösségi média marketinget, online hírleveleket, Google PPC és display hirdetéseket, Facebook hirdetéseket és email kampányokat is, de nem létezik egyetlen nyerő stratégia, amely minden biztonságtechnikai cég számára megfelelő lenne.
Fontos minél több újdonságot kipróbálni, figyelni az eredményeket, és ezek alapján módosítani a módszereket. A siker érdekében érdemes egyszerre csak egy technikára összpontosítani. Sokan az alábbi lépéseket alkalmazzák, de ez nem jelenti azt, hogy ez az egyetlen út a siker irányába!
Biztonságtechnikai céged digitális, online marketing stratégiájának kialakítása
A biztonságtechnika területén a bizalom nagyon fontos mutató, fontosabb, mint sok más területen. Sokan éppen ezért nem hisznek az online marketing eszközökben ezen a területen, mert nem tartják kellőképpen személyesnek azokat. Kialakítható azonban egy olyan marketing stratégia, mely személyes kommunikációt tükröz, így megnyeri az ügyfelek és leendő ügyfelek bizalmát. Ennek két fontos tényezője az emailmarketing és a közösségi média marketing.
18 év tapasztalata alapján átvizsgáljuk céged online marketing kommunikációját, értékelünk és javaslatot teszünk! Olvasd el, mit is jelent az online marketing audit ide kattintva!