AMP - Biztonságtechnikai cég marketingese, vezetője vagy? Szeretnéd tudni, mi viszi sikerre az „őrző-védő” cégeket az online avagy a digitális marketing területén? A marketing tanácsadó válaszol!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Digitális, online marketing stratégia biztonságtechnikai cégeknek
2017/09/08
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Biztonságtechnikai cég marketingese, vezetője vagy? Szeretnéd tudni, mi viszi sikerre az „őrző-védő” cégeket az online avagy a digitális marketing területén? A marketing tanácsadó válaszol! 

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

Az online marketing folyamatosan változó világában egy marketing szakember kénytelen folyamatosan új technikákat kipróbálni, és új taktikákkal bővíteni stratégiáját, ha versenyben szeretne maradni. A Google szinte folyamatosan változtatja algoritmusát, a Facebook is állandó változásban van, ezt a mozgást követnie kell online marketing kommunikációdnak és weboldaladnak is. Nincs ez másképp egy biztonságtechnikára specializálódott cég esetén sem. A biztonságtechnika terőletén egyre fokozódik a konkurencia harc, de szerencsére sokan gondolják még úgy, hogy a kapcsolati rendszer a leghatékonyabb marketing eszköz. Pedig ha tudnák, ismernék az Internet marketing erejét… Ez mindenképpen jó hír Neked, aki az élre kerülhetsz a digitális kommunikációban, így versenyelőnyre is szert tehetsz a lemaradókkal szemben. 

 

A biztonságtechnikai cégek között végzett külföldi kutatások szerint azonban az online marketing eszköztára az alábbi ábrán bemutatottak alapján hoz üzleteket a cégeknek:

 


A biztonságtechnikai cégek alkalmazhatnak többek között inbound vagy tartalommarketinget, közösségi média marketinget, online hírleveleket, Google PPC és display hirdetéseket, Facebook hirdetéseket és email kampányokat is, de nem létezik egyetlen nyerő stratégia, amely minden biztonságtechnikai cég számára megfelelő lenne.

 

Fontos minél több újdonságot kipróbálni, figyelni az eredményeket, és ezek alapján módosítani a módszereket. A siker érdekében érdemes egyszerre csak egy technikára összpontosítani. Sokan az alábbi lépéseket alkalmazzák, de ez nem jelenti azt, hogy ez az egyetlen út a siker irányába!

 

 

Biztonságtechnikai céged digitális, online marketing stratégiájának kialakítása
A biztonságtechnika területén a bizalom nagyon fontos mutató, fontosabb, mint sok más területen. Sokan éppen ezért nem hisznek az online marketing eszközökben ezen a területen, mert nem tartják kellőképpen személyesnek azokat. Kialakítható azonban egy olyan marketing stratégia, mely személyes kommunikációt tükröz, így megnyeri az ügyfelek és leendő ügyfelek bizalmát. Ennek két fontos tényezője az emailmarketing és a közösségi média marketing. 

 

18 év tapasztalata alapján átvizsgáljuk céged online marketing kommunikációját, értékelünk és javaslatot teszünk! Olvasd el, mit is jelent az online marketing audit ide kattintva! 

 

 

Online marketing

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 102

Átlagos értékelés: 4.9




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.05.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.