Az internet marketing jövőjét már évek óta vitatják a szakértők. Azonban látva, hogy a közösségi média és egyéb online marketinges eszközök rohamos fejlődést mutattak az utóbbi évek során, a kérdés nem igazán az, hogy van-e jövője az online marketingnek, hanem hogy lépést tudsz-e tartani a konkurenciával, akik már most igyekeznek teljes mértékben kihasználni az online eszközök által nyújtott lehetőségeket.
A kisebb vállalkozások tulajdonosainak 75%-a szerint rendkívül hatékony és költséghatékony is az internet marketing az új ügyfelek bevonzására. Amennyiben te is e 75% része vagy, akkor bizonyára valamilyen szinten sikeresnek mondható eddigi online marketing stratégiád. De talán így sem vagy teljesen biztos abban, mi az amit jól csinálsz, mi az amin lehetne még fejleszteni. Azonban ha azon 25%-ot erősíted, akiknek nem jött be az internet marketing, akkor fogadni mernénk, hogy sokat tűnődtél azon, hogy miért nem!
Akármelyik tábor tagja is vagy, egy internet marketing audit vagy online marketing audit rengeteget segíthet abban, hogy a lehető legtöbbet hozd ki meglévő hatékony stratégiádból. Ha viszont a helyzet nem túl fényes, egy teljesen új stratégia kidolgozásához minden esetben szükséged lesz egy ilyen auditra.
Az auditokkal kapcsolatban számos kérdés merülhet fel. Mi most ezekre próbálunk alapos és kimerítő választ adni!