Az általános vélemény szerint egy cég a bevételének 20%-át kell, hogy marketingre fordítsa, ha növekedni szeretne. Főleg igaz ez most, hogy mindenki egy globális gazdasági válságról beszél. Ilyenkor visszaesnek az egyéb fejlesztések jelentőségei, csökken a profit, egy dolgot nem lehet elhagyni, az pedig a marketing költés, hiszen vevő nélkül nincs élet. Nem csak a növekedéshez, az életben maradáshoz is szükség lehet a 20%-ra.
A váláság azonban magával hozza az ésszerűsítést is, így bármilyen rossznak is tűnik, haszna is van. A marketing területén is így van ez, hiszen ha eddig ész nélkül szórtuk a pénzt a közösségi média felületeken, vagy a hirdetésekben, most át kell gondolnunk, valóban elég hatékonyak-e azok a marketing eszközök, melyeket eddig használtunk. A cégvezetőknek, marketingeseknek értékelniük kell a megbízott marketing ügynökségeket is, na de hogyan? Mutatjuk!