De mégis hogyan lehet valaki sikeres egy ilyen telített platformon? Ehhez egy hatalmas követőtáborra lesz szükséged. Ezt számos márka kérdéses módszerekkel oldja meg (például robotokat használ, vagy követőket vásárol), de ha tisztán szeretnéd tartani fiókodat és lelkiismeretedet is, akkor organikus megoldásokhoz kell folyamodnod. Ezekről lesz szó az alábbi cikkben!
Mielőtt hozzákezdenél
Nincs olyan marketingtevékenység, ami sikeres lehet cél nélkül. Vonatkozik ez tehát az Instagramra is. Mielőtt belekezdenél bármibe ezen az ígéretes platformon, ki kell tűznöd magad elé azokat a célokat, amiket szeretnél elérni, és meg kell állapítanod, hogy milyen mutatókkal követheted nyomon előrehaladásodat.
Persze szeretnéd bővíteni fiókodat, de ennél konkrétabb célokra lesz szükséged, hogy sínen maradhass. Például döntsd el, hogy a negyedév végére 10 ezerrel több követőt szeretnél gyűjteni, vagy X%-kal szeretnéd növelni a bio részben mellékelt hivatkozás kattintásait, stb.
Ha ezek megvannak, jöhetnek a taktikák!