Akár egy neves étterem büszke tulajdonosa vagy, akár egy sarki gyorsétkezdéért felelsz, a célod nem változik: vendégeket szeretnél vonzani éttermedbe. Ehhez 2019-ben egy friss marketingstratégiára lesz szükséged, amit digitális lábakra kell, hogy állíts. Az ajtó elé kiálló pincérek kora lejárt, minden az online világban dől el, ha hiszed, ha nem. Mi tudjuk, hiszen konkrét adatokkal rendelkezünk arról, mi vezet az asztalfoglalások számának drasztikus növekedéséhez. Ha szeretnéd tudni, mire alapozzuk ezt, kattints IDE, mutatjuk referenciáinkat!
Akár tetszik, akár nem, ha szeretnéd elérni okostelefonhoz tapadt közönségedet, akkor oda kell követned őket, ahol a legszívesebben töltik idejüket – az internetre. Akár rendelkezel digitális stratégiával, akár nem, a következő útmutatóból megtudhatod, hogy étteremtulajdonosként mire lesz szükséged az online sikerekhez 2019-ben!