Amikor online marketing auditot tartunk egy cégnél a Marketing Professzorokkal, gyakran büszkélkednek az auditált cég marketingesei, vezetői Facebook rajongói számukkal. Amikor azonban megmutatjuk nekik, hogy a rajongók 30-50%-át sem éri el az oldal, meglepődve tapasztalják, a rajongószám nem minden. Ha a Facebook eléréseid számának csökkenése miatt nem térülnek meg a közösségi marketingbe fektetett költségek, vagy egyszerűen szeretnéd több emberhez eljuttatni oldalad hírét, akkor jó helyen jársz. Újságaink (Lásd itt) Facebook oldalai gyakran tíz-tizenötszörös elérést produkálnak rajongószámukhoz képest. Bár Márkék folyamatosan csökkentik az eléréseket, nekünk ez eddig még nem okozott gondot.
Céges oldalak esetén nyilvánvalóan sokkal jobban meg van kötve a marketinges keze, mint egy újság esetében, bár a kreatív posztolások itt is elengedhetetlenek. Corporate Facebook oldal esetében sokat segíthetnek a fizetett hirdetések is, így ebben a cikkben ennek használatával is foglalkozunk.