Ha egy valami fix az egészségügyi marketingben, akkor az a változás. A COVID-19-et sem tudta megjósolni senki, ahogy azokat a változásokat sem, amiket magával hozott.
A vírushelyzet enyhülésével azonban egyértelművé vált, hogy az egészségügyi fogyasztók, páciensek nem csak átmenetileg szeretnék élvezni az elmúlt évek egészségügyi trendjeit. Miután megtapasztalták, hogy milyen az, amikor saját kezükbe vehetik egészségüket, a továbbiakban eszük ágában sem lesz lemondani erről a lehetőségről.
Egyesek az „egészségügy konzumiasításaként” emlegetik ezt a jelenséget, amelyben az egészségügyi fogyasztók a saját feltételeik szerint igyekeznek élni az egészségügyi lehetőségekkel. Ezek az igények a felhasználói élmény, a személyre szabás, a konverzióarány-optimalizálás és egyéb marketingfolyamatok fejlődését is felgyorsították.
Most éppen a válsággal riogatnak bennünket, minden egyészségügyi szolgáltatónak fel kell tehát készülnie, fel kell készíteni a marketing rendszerét arra, hogy ezeket a hatásokat pozitívumkén élje meg. Mert bizony, ez lehetséges.
Szóval milyen egészségügyi marketing trendeknek kell megfelelned 2022-ben? Lássuk a legfontosabbakat…
Amennyiben ránk szeretnéd bízni egészségügyi marketing stratégiád kialakítását, kérd ajánlatunkat IDE kattintva!