A Facebook nem szűkölködött botrányokban és katasztrófákban az elmúlt évek során, azonban a közösségi média királya ennek ellenére is egyre több aktív felhasználóval büszkélkedhet – jelenleg durván 2,2 milliárddal. Tény, hogy sok fiatal más platformokkal szemez, de nem kell attól félni, hogy a Facebook a közeljövőben kimenne a „divatból”.
Ha még emlékszünk, 2018 elején a Facebook bejelentette, hogy a hangsúlyt a márkák tartalmairól az ismerősök és rokonok posztjaira szeretnék fektetni a felhasználók idővonalain, ami nem egy oldalt döntött le a lábáról. Az egész bejelentés így hangzatosnak tűnt, mintha Zuckerbergék az emberek érdekeit képviselnék politikájukkal, de már akkor is nyilvánvaló volt, hogy az egész nem szól másról, csak a monetizációról. Azóta be is bizonyosodott, az intézkedés egyetlen eredménye az lett, hogy a marketingesek egyre több pénzt költenek Facebook eléréseik szinten tartására.
De mégis, a Facebook továbbra is töretlenül az első, és még az Instagramtól sem kell tartania, hiszen évek óta az is a közösségi óriáshoz tartozik.
Szóval mit tehetnek azok a márkatulajdonosok és marketingesek, akik 2019-ben is használni szeretnék a Facebookot üzleti célokra? A következő tippek ezt részletezik!