Ahogy egy lehetséges üzleti partnerrel való személyes találkozáskor nagyon fontos az első benyomás, úgy webhelyednek sem lesz második esélye bizonyítani. Gondolj csak bele, komoly pénzeket/időt költöttél arra, hogy legyen egy fantasztikusan jó webhelyed, nagyszerű tartalmakkal, pazar keresőoptimalizálással, és logikus felépítéssel… de nem ez lesz a legelső dolog, amit lehetséges ügyfeleid megtapasztalnak majd.
Mindenek előtt be kell tölteniük a webhelyet számítógépükön, vagy okoskészülékükön, hogy láthassák, mit is kínálsz rajta. Ha ez túl sok időt vesz igénybe, akkor sokan már ezen a ponton lemorzsolódnak, elvégre nagyon valószínű, hogy egy sokkal gyorsabb versenytárs csupán egyetlen visszalépésnyire és kattintásnyira van.
Ha nem foglalkozol webhelyed sebességével, akkor azzal azt üzened ügyfeleidnek, hogy nem tartod tiszteletben drága idejüket – ki szeretne egy ilyen céggel üzletelni?