A TikTok 2016-ban jelent meg Kínában, és habár kezdetben csak egy volt az újabban felkapott videómegosztó platformok között, rövid időn belül óriási népszerűségre tett szert, különösen miután betört a nemzetközi piacra, és 2017-ben felvásárolta az akkoriban ugyancsak közkedvelt Musical.ly alkalmazást. A TikTok első sorban rövid videók rögzítéséről és megosztásáról szól. Legnépszerűbb funkciója, hogy a felhasználók valamilyen alternatív hangsávot vághatnak be vele felvételeik alá.
A TikTok felhasználóbázisa túlnyomórészt fiatalabbakból áll, és egyre több influencer jelenik meg a platformon, hogy itt is kommunikálhasson rajongóival. Amennyiben márkád szeretné ezt a főleg 30 év alatti (millenáris és Z-generációs) korosztályt megcélozni, a TikTok egy ideális csatorna lehet számodra.
A következőkben néhány alapvető tippet adunk ahhoz, hogy hogyan használhatod a TikTokot üzleti célokra.
Szeretnél többet megtudni a TikTok használatáról? Gyere el közösségi média marketing tanfolyamunkra! Jelentkezés, részletekért KATTINTS IDE!