Ha ezt a cikket olvasod, akkor bizonyára te is azt a feladatot kaptad (vagy tűzted ki célként magad elé) hogy eladj valamilyen végtelenül unalmas terméket, amit lehetetlen izgalmasan prezentálni. Márpedig írni kell, a tartalommarketing a legfontosabb online marketing eszköz manapság, cikkek, blogbejegyzések és hatékony landing oldalak nélkül nem lesz jó a keresőoptimalizálás, nem tudok mit megosztani a közösségi médiumokban, a Facebookon. A feladat adott, írnod kell. Na de ERRŐL, MIT? kérdezed…
Nem vagy egyedül – számtalan marketinges és kereskedő tette fel már magának ezt a kérdést: „Mégis hogyan lehetne bármi érdekeset írni erről?”
A kérdés jogos, a helyzet azonban nem reménytelen. Bizonyos témák, habár lehetetlennek tűnnek, valójában ugyan olyan jól prezentálhatók, mint bármi más, ha ismered a megfelelő trükköket és technikákat. Az alábbiakban megosztunk néhány jó tanácsot ezzel kapcsolatban.