Hatékony tartalommarketing alapjai - Érdekes tartalom
A közösségi médiában óránként több millió tartalom megosztása történik. Ebben a zajban csak olyan tartalmakkal tudsz kitűnni, amely értékes, izgalmas és felkelti a célközönséged figyelmét. És hogy melyek lesznek az igazán érdekes tartalmak célközönséged számára? Nos, erre neked kell megtapasztalnod. Vannak jól bevált és mindig alkalmazható, magas elérést és aktivitást kiváltó poszt típusok, de neked kell tudnod, hogy mi az a plusz, amit célközönséged elvár és megosztással fog díjazni.
Hatékony tartalommarketing alapjai - Időzítés
Ha megvan az érdekes tartalom de rossz időpontban osztod meg, akkor nem fogod elérni az optimális eredményt. Oldalunkon is írtunk már számos cikket arról, hogy mikor a legjobb posztolni, érdemes megfogadni, esetleg saját magad kikísérletezni. Kiemelkedő eredményeket érhetsz el social media stratégiáddal, ha a megfelelő időpontban a megfelelő tartalmat fogod megosztani.
Ez a cikk is érdekelhet : Hogyan posztoljunk hatékonyan a Facebook-on >>>
Hatékony tartalommarketing alapjai - Gyakoriság
Nem csak a követőid várják el azt, hogy rendszeresen ossz meg tartalmakat, hanem a keresők is figyelik milyen gyakran frissíted tartalmaidat. Nem kell túlzásba esni de nem szabad elhanyagolni sem a tartalmak megosztását. A Facebook Insights egy remek eszköz arra, hogy megfigyeld, mikor elérhető a legtöbb követőd. Ilyenkor érdemes velük megosztani az újdonságokat. Gyakran a keresőben elfogalt helyezéseden is megfigyelhető a változás, amikor új tartalmak kerülnek fel weboldaladra.
Hatékony tartalommarketing alapjai - Kontextus
A tartalmaknak meg kell felelniük a vállalat vagy vállalkozás által közvetíteni kívánt üzeneteknek és értékeknek. Jobb eredményeket érhetünk el a közösségi média marketingben, ha a közösségi platformok hangvételének megfelelő tartalamakat közvetítünk.
Hatékony tartalommarketing alapjai - Tartalom formája
A tartalommarketing megfelelő formáját kiválasztva szintén hatékonyan fogja tudni támogatni a közösségi média marketinget. Rengeteg tanulmány és kutatás készült arról, hogy a közönség milyen formájú tartalmakat kedvelnek a különböző platformokon. A jelenlegi trendek alapján elmondható, hogy a közönség a videókat preferálják a közösségi oldalakon. Megnézik és meg is osztják a kellően érdekes videókat, bejelentkezéseket.